Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

STUDENTEN

  • 5 maj 2006

    Hej!Studenten närmar sig och jag har massor med ideér om vad jag skall bjuda på. Jag behöver dock lite hjälp...Hur länge innan kan man göra smårgåstårta? kan den stå i kylen odekorerad mer än en dag?Jag skulle vilja göra en smaskig och maffig chokladtårta, har något ett realtiv enkelt och bra recept???sen en sån fråga, vad skulle ni säga om en snitt på mörkt bröd med ägg, ansjovis och en klick majonäs?Tack

  • 12 maj 2006

    HejPÅ mitt fd jobb la vi ihop smörgåstårtorna dagen innan, våt handduk samt plastfolie, garnerade samma dag som de skulle ätas.Måste majonäsen vara med?Tycker alla om ansjovis?Ska det vara chokladtårtor, kladdkaka är också väldigt gott med lätt vispad grädde ev bär till om man vill.Lycka till

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.