Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tips på kryddorblandningar

  • Ingela_w 1 juli 2011

    Nu är det ju återigen marknad runt om i landet. Något jag alltid besöker är kryddförsäljningen.
    Tycker det är lätt att fastna för sina speciella favoriter, så nu skulle jag vilja ha tips på vad ni har för favoriter bland kryddblandningarna

  • DoctorWho 1 juli 2011

    Provensalska örter eller örter provensal de passar till/på/i allt. Grytor, stek, gratänger, pizza, kött man ska grilla, varma mackor, dressing mm. MUMS! Ibland står de sorterade under P för Provensal och ibland under Ö för Örter provensal, missade att köpa när jag bara tittade under P. Mamma hittade dem under Ö.

  • boz1965 1 juli 2011

    Jag brukar för det mesta göra mina egna kryddblandningar, men en som jag har fastnat för är Borgeby Kryddgårds italienska salladskrydda. Brukar alltid köpa på mi en del av den när jag är på Sjöbo marknad.

  • caroline1992 1 juli 2011

    någon som heter persiljade är mycket god :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.