Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tips på matsäck inför en bilresa i europa

  • tankgirlie 18 februari 2009

    Hej allihopa!

    Jag skulle vilja ha tips på god mat man kan ha med sig i kylbagen under en roadtrip till italien!

    Matiga smörgåsar, sallader, fyllda bröd, mjuka kakor mm

    Kom med massa tips !!!! :)

  • zonale 18 februari 2009

    I min familj är dessa fyllda bröd nr 1: Frallor fylles med en stor hamburgare som toppas med ett stekt ägg. Sallad och en dressing serveras bredvid.:)

  • sme 18 februari 2009

    När vi bila ner till Kroatien i sommras hade vi Pastsallad, Yougurt, mackor med röra i men det var inget bra, klenit. Juice och massor av vatten, vi hade en el-kylväska
    Salta pinnar

  • tankgirlie 18 februari 2009

    Tack för tipsen, jag var faktiskt inne på smörgåsar med röror i men kanske ska ska skippa det då!

    Fler tips tack :)

  • Gnurf 18 februari 2009

    När jag sommartid går och drar golfvagnen efter mig så brukar jag köra dubbelmackor i smörgåsgrill med tonfisk, rödlök och en kryddig chilisås...:D

  • LaJefa 18 februari 2009

    Här kommer lite olika tips som är lätta att förbereda och även gott att äta kallt.
    Pincho de pollo - Spanska kycklingspett
    Kebab pizzabullar
    James Bond macka
    Mini snack pizza
    Ryska plättar

    Trevlig resa!

  • tankgirlie 18 februari 2009

    Åh va mycket roliga recept, tack så hemskt mycket.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.