Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tupperware i Umeå! Någon intresserad?

  • mariaj9 1 juli 2010

    Hej alla!

    Jag har börjat sälja Tupperware här i Umeå.
    Nu söker jag intresserade personer som vill vara värdinnor!
    Det innebär att man bjuder hem kompisar/kollegor/grannar/släkt... Jag kommer dit med lite produkter. Jag visar och demonstrerar, ni tittar, känner och kollar i katalogen om det är något ni är intresserad av.

    Som värdinna får man som tack fina gåvor. Det kan vara allt i från durkslag + stor skål, set med olika burkar m.m. Det finns alltså INGA krav på värdinnan (eller andra :)) utan man ordnar endast platsen. Har man en kvarterslokal eller liknande så brukar det passa utmärkt! Eller sitt eget kök/vardagsrum.

    Ibland finns det specialerbjudanden till alla på visningen, det kan vara någon utlottning av gratisgrejer plus lite annat.

    Så tveka inte!! Kontakta mig gärna för antingen att boka en visning eller om du vill veta mera.

    Hoppas vi ses!

    Mvh/Maria
    [email protected]

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.