Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

TV-s Mästerkock utsedd

  • irrevirre 29 mars 2012

    Tänk, min favorit vann i år:)
    Sigrid!
    Jag tycker att det var helt rätt finalister. Vad tycker ni?

  • stbcn1122 29 mars 2012

    Hon, Sigrid, var en värdig vinnare!

  • 7201 29 mars 2012

    {party} SIGRID !!!!!! Rätt vinnare jippiiiiii {party}

  • LitenRos 29 mars 2012

    Jaaaaa Sigrid(Y)

  • boz1965 29 mars 2012

    Tycker inte att det går att tävla i matlagning. I alla fall går det inte att få ett rättvist resultat då slutresultatet oundvikligen är färgat av domarnas egna personliga smak och tycke.

  • skmskm 29 mars 2012

    Gillade Josefin bättre. Hon var mer jämn hela tiden än Sigrid. Om det inte vore för gissa tävlingen så hade Josefin vunnit.

  • MPehrsson 29 mars 2012

    Personligen är jag inte riktigt nöjd med finalisterna.
    Tippade iofs på Sigrid som vinnare även om jag höll på Urban hela tiden, så det kändes onekligen surt när han blev av med finalplatsen på grund av en konditorivara. Hade han förlorat mot Josefin på en maträtt så hade det sett bättre ut i mina ögon.

  • MPehrsson 29 mars 2012

    Raderat p.g.a. dubbel post

  • Queenie 29 mars 2012

    Skrivet av MPehrsson den 29 mar 2012

    Personligen är jag inte riktigt nöjd med finalisterna.
    Tippade iofs på Sigrid som vinnare även om jag höll på Urban hela tiden, så det kändes onekligen surt när han blev av med finalplatsen på grund av en konditorivara. Hade han förlorat mot Josefin på en maträtt så hade det sett bättre ut i mina ögon.


    Kan inte annat än instämma.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.