Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Undersökning om matkassetjänster

  • nickejj 20 april 2011

    Hej!

    Vi är en grupp studenter på Handelshögskolan i Stockholm som gör en undersökning om de olika matkassetjänster som finns i Sverige. (ex Linas matkasse, Middagsfrid och Tastelines matkasse).

    Vi skulle vara väldigt tacksamma om ni tog er 3min och svarade på vår enkät om vad ni tycker om en sådan tjänst. Som tack är ni med i utlottningen om en matkasse för en vecka.
    https://hhs.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9ZY4pb06z5vMssc


    Om ni har åsikter eller kommentarer om matkassetjänsten får ni gärna kommentera här på forumet.

    Vänliga hälsningar
    Niklas

  • boz1965 20 april 2011

    Jag använder inte såna tjänster! Vill själv välja ut mina varor.

  • The_mama97mia 20 april 2011

    Boz - me 2, men jag fyllde i undersökningen i alla fall.

  • lena4 20 april 2011

    Skrivet av boz1965 den 20 apr 2011

    Jag använder inte såna tjänster! Vill själv välja ut mina varor.


    Håller med föregående talare.
    Lena

  • The_mama97mia 20 april 2011

    man behöver inte ha provat en matkasse för att delta i undersökningen.

  • Bumbis 20 april 2011

    Skrivet av boz1965 den 20 apr 2011

    Jag använder inte såna tjänster! Vill själv välja ut mina varor.


    Kanske just därför dom har en sådan här undersökning, för att få veta. Jag har aldrig nyttjat denna tjänsten heller men jag hjälpte till och fyllde i ändå.

  • The_mama97mia 20 april 2011

    Heja Bumbis, precis så tänkte jag...
    Kan ju vara av värde att få fram åsikter/info om dom som INTE vill ha matkasse!

  • Josses 20 april 2011

    Jag bor i fel landsända av Sverige för att kunna få denna tjänst men det skulle vara kul att testa den en gång. Jag svarade också på undersökningen.

  • sikaal 20 april 2011

    Jag har fyllt i, men skulle aldrig använda tjänsten.

  • sju 20 april 2011

    Jag fyllde i såklart, vill alltid hjälpa studenter att samla in data. Jag har inte heller använt matkasse, men kan tänka mig att pröva. Ibland har man helt enkelt inte tid och lust att handla mat, med allt vad det innebär av planering och kreativitet.

  • MosterNettan 20 april 2011

    Har fyllt i undersökningen. Kan tänka mig att prova av nyfikenhet. Och för att slippa bära, det måste vara billigare än att köpa bil iaf..
    {laugh}

  • Cassiopeya 20 april 2011

    Kul att någon tar sig tid att undersöka varför eller varför inte folk använder matkasse :D Har svarat och tycker det är ett bra initiativ att genomföra denna undersökning :)

  • voffa3 20 april 2011

    Jag har testat Mossagården och tja det funkar nog bättre om man är i vegosvängen, vilket jag inte är längre. Gott och bra kvalité på grönsakerna. Kul att pröva var det.
    Bor i fel landsända för de kassarna som räknas upp och jag vill ju gilla det jag har chans att vinna. Ni som bor i "rätt" landsända ta chansen!

  • Bumbis 25 april 2011

    Puffar lite så att dom får fler till undersökningen.

  • lena4 25 april 2011

    Jag har också svarat på undersökningen.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.