Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Utensilier

• 1 mars 2000

Hej på er alla!Trevligt med er sida som vi hoppas skall bli ett trevligt ställe att återkomma till.Jag skulle efterlysa bättre köksutrustning tex.vitlökspress marknaden är nämligen översvämmad av designade och vackra men tyvärr helt obrukbara ting för oss som gillar att laga mat.Fram med den gamla gjutjärnspannan igen det är mitt motto.mvh Rolf

• 6 mars 2000

Jag håller delvis med dig om att det finns många tjusiga, men svåranvända produkter på marknaden nu.Om du söker en bra vitlökspress kan jag rekommendera den som finns att köpa i shoppen. Klicka in dig på shoppen och sök på vitlökspress så kommer det upp en av märket Zyliss som funkar utmärkt. Jag har en själv nämligen.Om du söker andra bra produkter kan du alltid skicka mail till redaktionen och önska produkter som bör finnas i sortimentet.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.