Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad gillar killar?

  • zudette 13 april 2011

    nåt du bara svängt ihop?? Stekt korv och makaroner.... Vill du impa utan att det ska var för märkvärdigt?? Gör en tacopaj - garanterad succé. Vill du laga maten ihop med honom - gör en pizza! Du degar och kavlar och han får hacka fyllningen... eller hur ni nu vill fördela arbetsuppgifterna - men det är ganska hög mysfaktor på att laga mat ihop, tycker jag! - Glöm i så fall inte att lyssna in vad han vill göra och vilka förslag han har när det gäller matlagning. Det kanske bor en matintresserad kille i din nya kärlek?!!! Lycka till!!

  • voffa3 13 april 2011

    Jag lovar husmanskost går alltid hem (utom till vegetarianer bruna bönor utan fläsk är ingen hit).
    Särskillt pannkakor, falukorv grytor och köttfärssås.
    Annars brukar ju min linspaj alltid funka förstås

  • LinneaThornberg 13 april 2011

    när min man får bestämma, så blir det aldrig husmanskost. hans favorit är helstekt fläskfile med klyftpotatis pepparsås och en färgglad sallad.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.