Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad gör man

• 3 mars 2002

Jag har en dotter som är 10 år och tycker inte om potatis!Hon kan göra mig rasande! Jag tycker inte att man kan välja bort potatis!Är jag helt fel ute ???

• 21 mars 2002

Som jag ser det så kan man bortse potatis bara man ersätter den näringen som potatis ger med nått annat t ex andra rotfrukter.har du provat at smak sätta potatis med olika smaker av t ex palsternacka , örter eller nått annat kanske lite sötare saker. äter hon inte potatis alls det finns ju många olika potatis varianter på mat. men mitt tips är att hitta en smak hon gillar.... hoppas det har varit till hjälp..

• 21 mars 2002

Som jag ser det så kan man bortse potatis bara man ersätter den näringen som potatis ger med nått annat t ex andra rotfrukter.har du provat at smak sätta potatis med olika smaker av t ex palsternacka , örter eller nått annat kanske lite sötare saker. äter hon inte potatis alls det finns ju många olika potatis varianter på mat. men mitt tips är att hitta en smak hon gillar.... hoppas det har varit till hjälp..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.