Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad gör man när...

  • 23 maj 2001

    man tryfferar?

  • annalena514 18 september 2010

    gör man potatis mos så ärdet att man har gräddmjölk i moset inte bara mjölk som vanligt är

  • amoz 18 september 2010

    Oj det var en lång väntan på svar!!!!:DD....men bättre sent än aldrig heter det ju.

  • vinciqator 18 september 2010

    Varför ska vi svara på "gästers" frågor öht? Vill de inte leka på våran gård, kan de ...

  • amoz 18 september 2010

    Kan det vara en som tidigare varit medlem som skrivit frågan eller är det som det står någon gäst som bara är inne o kollar? Bara nyfiken i allmännhet just nu!!!

  • vinciqator 18 september 2010

    Tidigare medlemmar märks "inaktiv medlem" om jag fattat rätt.

  • FruAst 19 september 2010

    Skrivet av vinciqator den 18 sep 2010

    Varför ska vi svara på "gästers" frågor öht? Vill de inte leka på våran gård, kan de ...


    Vi kan svara på gästers frågor om det känns bra. Detta är otrevligt att läsa! Säger en del om DIG vinciqator

  • vinciqator 19 september 2010

    Vad menar Du?

    Det tillkommer inte Dig att värdera mig som person. Det strider mot regelverket. Ha gärna åsikter om mina åsikter, då kan vi debattera sakfrågan, men min person tiger Du bara still om.

  • annalena514 1 oktober 2010

    jösses detta var surt laga lite god mat istället o tänk på ditt humör gossen

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.