Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad kan du klara dig utan

  • jimboz 21 maj 2009

    Säg något onödigt du köpt för Köket !


    Själv så är det nog fruktcentrifugen....Använd en gång och tog längre tid att göra ren än det tog att duscha efter ett löparpass :)

  • Gnurf 21 maj 2009

    Njae...jag har nog inte så många onödiga prylar faktiskt...däremot har jag sista året funderat i banor av glassmaskin, råsaftcentrifug och bakmaskin...men inte kommit till skott ännu :)

  • boz1965 21 maj 2009

    Har, mig veterligen, heller inte köpt nåt onödigt till köket. Sånt som bakmaskin, "Magic Bullet", råsaftcentrifug och andra totalt onödiga prylar som man använder en gång och som sedan hamnar längst in i ett skåp har jag aldrig brytt mig om att skaffa. Jag har min trogna assistent, en matberedare, vattenkokare, brödrost, kaffekokare och ett par andra saker som jag använder, om inte dagligen, så iaf flera ggr/vecka. En av de bästa grejorna jag har köpt är ett kolfilter att montera på vattenkranen - det ger ett mycket mjukare, godare och nästan klorfritt vatten att dricka, speciellt som vi får betydligt hårdare vatten från Ringsjön nu sedan bolmentunneln rasade - perfekt till SodaStreamen.

  • jimboz 21 maj 2009

    Ehh....Jag kanske skrev otydligt men jag efterlyste något onödigt ni köpt , inte vad ni vill ha !

  • gimmiahug 21 maj 2009

    En ballongvisp med bollar i! Dyr som f-n, den skulle visst vispa bättre eller nåt men om det funkar det vet jag inte, tack vare bollarna är den för tung att använda för en lille en som jag. Diska går den heller inte att göra för allt fastnar i bollarna. Hmpft.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.