Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad lägger du i tortillas?

  • Sockerkringla 8 april 2011

    Min syrras ex-pojkvän brukar ha skivad banan i sina tacos/tortillas.
    Jag tyckte det va så konstigt att jag var tvungen att testa och det är faktiskt gott!

  • solgarden 8 april 2011

    Banan i tacos är faktiskt gott.
    Brukar förutom de traditionella tillbehören även ha lite nötter i, vi använder mest jordnötter och cashew men ta det man gillar.
    Salami vet jag att vi fick hos min pappa en gång när han bjöd på tacos.

  • Paparazzie65 8 april 2011

    Tacoköttfärs ost majs gurka paprika salsa lök chili creme fraiche och jordnötter

  • boz1965 8 april 2011

    Äter inte varken tacos eller tortillas särskilt ofta. När jag väl gör det blir det oftast klassiskt kryddad tacofärs och lite grönt.

  • Gnurf 8 april 2011

    Västerbottenost, chilikryddad kalkon å tomater...till frukost i morse....{giggle}

  • Isia88 8 april 2011

    Tillsammans med de "vanliga" tacotillbehören- och grönsakerna;

    Honungsmelon funkar riktigt bra i tortillas och tacos, älskar det. Fetaost är också en riktig höjdare. Soltorkade tomater...! Och självklart ananas.

    Älskar när min tortilla är sådär slibbig, rinnig och kletig av alla tillbehör. :)

  • Mistys 9 april 2011



    Detta använder jag Tortilla bröd till! Supergott med en sallad till!

  • Amika 9 april 2011

    Kyckling enchilladas

  • wildlife 9 april 2011

    Igår blev det en köttfärswok med broccoli och lite andra grönsaker tillagat på Muurikkan tillsammans med lingon-creme fraiche och inlindat i tortillas... Supersmarrigt ;)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.