Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad tycker ni om "Matklubben"?

  • sju 27 juni 2012

    Jag är snål och vill inte ge en 10:a, även om jag gillar MK jättemycket. Det får blir en 8:a, även detta ett hedervärt betyg.

    Det bästa med MK är alla trevliga medlemmar, både här i forumet och på chatten, och alla fantasifulla recept.

    Det som drar ner betyget något är att man ibland råkar testa recept som inte är bra, t.ex. kan proportionerna på ingredienser ibland vara konstiga. Nu är jag lite fegare och försöker satsa på recept som fått bra omdömen. Nu när jag äter vegetariskt märker jag också att det är lite dåligt med vegetariska recept här och att det finns recept som står som vegetariska men som innehåller saker som exempelvis räkost. Men det finns ju vegetariska matsajter som jag väl får utforska mer framöver...

  • matiz123 27 juni 2012

    Skrivet av kastela den 26 jun 2012

    Klart en 10:a. Massa bra recept helt i min smak. Älskar alla kommentarer !!! Har inte använt chat och forum än, är för blyg för det :)


    Du måste bara pröva på chatten den ÄGER!(Y)

  • matiz123 28 juni 2012

    Hej! alla som skriver på lucas-lindztrom,s tråd, jag har bytt användarnamn och profil så jag heter nu mat_lucaz så ni vet!

  • kastela 28 juni 2012

    Skrivet av Mat_lucaz den 27 jun 2012

    Skrivet av kastela den 26 jun 2012

    Klart en 10:a. Massa bra recept helt i min smak. Älskar alla kommentarer !!! Har inte använt chat och forum än, är för blyg för det :)


    Du måste bara pröva på chatten den ÄGER!(Y)


    {beauty} Då får jag väl prova nån dag. Tack För rådet.

  • Bowmore 28 juni 2012

    Skrivet av Lindanemon den 25 jun 2012

    Självklart får Matklubben en 10:a från mig!

    Var annars kan man få både livskamrat och katt? (L)


    Kan ju bara hålla med :)
    10 P

  • lena01 28 juni 2012

    Matklubben är bra, men allt kan bli bättre 9,5 ;)

  • miramamman 29 juni 2012

    9+ från mig för Alla fina recept, och Otroligt hjälpsamma trevliga medlemmar.

    Det enda jag saknar är en bättre sökning på recepten, skulle önska man kunde få upp slumpvis valda receptsidor, så man inte alltid hamnar på samma recept.:-)

  • MagnusClar 29 juni 2012

    Skrivet av Mat_lucaz den 27 jun 2012

    Skrivet av kastela den 26 jun 2012

    Klart en 10:a. Massa bra recept helt i min smak. Älskar alla kommentarer !!! Har inte använt chat och forum än, är för blyg för det :)


    Du måste bara pröva på chatten den ÄGER!(Y)


    ojdå, hade ingen aning om att det fanns en chatt... men nu när du skriver det så ser jag den ju! Stort TACK! Det ska provas!

  • Erajscha 30 juni 2012

    Jag ger Matklubben en 7:a.

    Det som är på plussidan: Många trevliga hjälpsamma medlemmar, stor variation på recepten, den personliga kokboken,

    Det som är på minussidan: receptsökfunktionen, mycket trams (lektrådar) i forumet, forumets funktioner/utformning (känns lite 90-tal att man måste kunna html-taggar för att få något annat än oformaterad text)

  • monicadanell 30 juni 2012

    självklart 10 från mej{lashes}

  • lena4 30 juni 2012

    Härifrån blir det självklart en tiopoängare .

  • kristin1979 30 juni 2012

    jag säger 8/10
    Minus för att sökningarna är för breda. När jag söker på lyxmat vill jag helst inte få upp carbonara :-)
    men annars mkt bra forum

  • estrid1 1 juli 2012

    Skulle nog ge 8+.Endel funktioner kunde vara bättre somt att jag kontaktade matklubben via mail angående att jag inte kunde logga in.Dom svarade mig alldrig.....(N)

  • matiz123 1 juli 2012

    Skrivet av estrid1 den 1 jul 2012

    Skulle nog ge 8+.Endel funktioner kunde vara bättre somt att jag kontaktade matklubben via mail angående att jag inte kunde logga in.Dom svarade mig alldrig.....(N)


    Samma här!(N)

  • DoctorWho 2 juli 2012

    Skrivet av Mat_lucaz den 1 jul 2012

    Skrivet av estrid1 den 1 jul 2012

    Skulle nog ge 8+.Endel funktioner kunde vara bättre somt att jag kontaktade matklubben via mail angående att jag inte kunde logga in.Dom svarade mig alldrig.....(N)


    Samma här!(N)


    Skriv i Daniely´s gästbok. Han svarar och fixar saker.
    http://www.matklubben.se/matklubben/daniely

  • sju 2 juli 2012

    Skrivet av Scooby-Doo den 2 jul 2012

    Skrivet av Mat_lucaz den 1 jul 2012

    Skrivet av estrid1 den 1 jul 2012

    Skulle nog ge 8+.Endel funktioner kunde vara bättre somt att jag kontaktade matklubben via mail angående att jag inte kunde logga in.Dom svarade mig alldrig.....(N)


    Samma här!(N)


    Skriv i Daniely´s gästbok. Han svarar och fixar saker.
    http://www.matklubben.se/matklubben/daniely

    Men att man måste kunna forumet och veta vilka trådar man ska rycka i för att få hjälp, det är absolut en svaghet hos sajten. Man ska kunna komma in helt grön och direkt kunna hitta rätt hjälpkanaler, då har man en välfungerande support. Sedan förstår jag att MK är en sajt som drivs med väldigt små medel och begränsade resurser, så med de förutsättningarna är det ändå en välskött sajt.

  • zudette 2 juli 2012

    9! Saknar app till smartphone! Då blir det full pott!!

  • matiz123 3 juli 2012

    Skrivet av zudette den 2 jul 2012

    9! Saknar app till smartphone! Då blir det full pott!!


    Kan man få MK som app til smartphone{question}

  • bibicarlsson 3 juli 2012

    MK får en 9:a av mig. Många bra recept men med
    en app skulle det bli en 10:a{fingers-crossed}

  • matiz123 6 juli 2012

    Ahaaa! jag tittade på app-store och sökte på matklubben.se med inga sökträffar, så jag förstår att ni saknar det:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.