Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Var köpa gas till köksbrännare?

  • Wombat04 14 juli 2008

    Kan någon tala om för mig vilken typ av gaspatron man ska köpa till sin brännare, som man fick i present igår av en kompis? Det är en liten rar Kitchen Craft. Tacksam för svar, jag vill göra crema catalana och bränna ytan med den! (Y)

  • zudette 14 juli 2008

    Återförsäljaren - de som sålde köksbrännaren bör ha, eller åtminstone veta var det finns! Fråga din kompis var hon/han köpte den!

  • bernit 14 juli 2008

    Wombat04 - jag har två olika brännare och båda laddas i botten med gas från gastub till cigarettendare.

  • Wombat04 14 juli 2008

    bernit - var får man tag på en sådan när man inte röker? *okunnig*

  • bernit 14 juli 2008

    Skrivet av Wombat04 den 14 jul 2008

    bernit - var får man tag på en sådan när man inte röker? *okunnig*

  • bernit 14 juli 2008

    Skrivet av bernit den 14 jul 2008

    Skrivet av Wombat04 den 14 jul 2008

    bernit - var får man tag på en sådan när man inte röker? *okunnig*


    Slant !!
    Kan du nog köpa i vilken affär som helst, ICA, Coop, Willys Etc. Jag röker inte heller men köpte på ICA tror jag.

    /BÅ :p

  • Annettenn 14 juli 2008

    Butangas kan man köpa i de flesta dagligvaruaffärer, i många av dem finns de i kassan. Fråga i din närbutik så kan de säkert hjälpa dig! :)

  • Wombat04 14 juli 2008

    Tackar!! Då frågar jag på ICA i morgon. Hurra!
    (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.