Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vinstkryddor

  • farmoringer 14 juni 2008

    De kryddorna som man vann i kryddtävlingen, vilka affärer finns dom i? Har aldrig sett dom...

  • Queenie 14 juni 2008

    Det är möjligt att man måste beställa dem på nätet. Hur bra som helst tycker jag att de var i alla fall.

  • matnjutaren 14 juni 2008

    :o Oj VAD var det för kryddor då..:o

  • farmoringer 14 juni 2008

    Skrivet av Queenie den 14 jun 2008

    Det är möjligt att man måste beställa dem på nätet. Hur bra som helst tycker jag att de var i alla fall.


    Blev lite nyfiken nu när jag såg dina recept nämligen...

  • matnjutaren 14 juni 2008

    Skrivet av matnjutaren den 14 jun 2008

    :o Oj VAD var det för kryddor då..:o

    "F`låt" att jag e nyfiken av mej..:)

  • farmoringer 14 juni 2008

    Skrivet av matnjutaren den 14 jun 2008

    Skrivet av matnjutaren den 14 jun 2008

    :o Oj VAD var det för kryddor då..:o

    "F`låt" att jag e nyfiken av mej..:)


    Gör inget......(Y)
    De vinster som var i matklubbens tävling sist.....

  • Queenie 14 juni 2008

    Skrivet av farmoringer den 14 jun 2008

    Skrivet av Queenie den 14 jun 2008

    Det är möjligt att man måste beställa dem på nätet. Hur bra som helst tycker jag att de var i alla fall.


    Blev lite nyfiken nu när jag såg dina recept nämligen...



    Ja, det receptet blev verkligen lyckat! Alla som åt tyckte om det. Men det är möjligt att det finns liknande kryddor. Gå in på sidan med kryddorna och titta: http://www.tojaimport.se/

  • farmoringer 14 juni 2008

    Ja, tack för länken. Nu ser jag att det finns på ICA - Maxi i Luleå. Måste jag gå in där nästa gång jag far till Luleå..

  • Queenie 14 juni 2008

    Då kan man ju hoppas att Ica Maxi i Borås också har dem. Mina kryddor jag fick var helt gudomliga. Det märktes i kycklinggrytan! Men det går naturligtvis att välja annan peppar.

  • farmoringer 14 juni 2008

    Men på nåt sätt så tycker jag att olika märken har en viss skillnad i smak..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.