Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Angående uppladdning av bilder och fel i text

  • Smulpajen 26 september 2008

    Hos www.bildombudsmannen.se kan man också få vägledning!

  • 26 september 2008

    Vilket märkligt sammanträffande!
    Jag har inte fått något nyhetsbrev idag.
    Har någon annan fått eller inte fått nyhetsbrevet?

  • segerwitch 26 september 2008

    :(Inte Jag iallafall?????(N)

  • lennali 26 september 2008

    Jag har inte heller fått något nyhetsbrev.

  • joer 26 september 2008

    jag fick nyhetsbrevet 08:46 i morse

  • zonale 26 september 2008

    Jag har inte heller fått något nyhetsbrev!!

  • Smulpajen 26 september 2008

    Inte jag heller....:'(

  • tina62 26 september 2008

    Jag har heller inte fått något nyhetsbrev idag! :'(

  • farmoringer 26 september 2008

    Inte jag heller...

  • festmaten 26 september 2008

    Jag har fått mitt.

  • Smulpajen 26 september 2008

    Tomten kommer bara till dom snälla barnen..:'(:D

  • stepp567 26 september 2008

    Jag har fått mitt nyhetsbrev idag 8.23.

  • ros 26 september 2008

    :oJag har inte fått mitt nyhetsbrev?????

  • ankianka 27 september 2008

    Tog just bort en bild som någon satt dit på mitt recept o fick ej godkänt..får man lust att lägga ut det igen...tror inte det. Det var mitt mest sparade.

  • Smulpajen 27 september 2008

    Skrivet av ankianka den 27 sep 2008

    Tog just bort en bild som någon satt dit på mitt recept o fick ej godkänt..får man lust att lägga ut det igen...tror inte det. Det var mitt mest sparade.

    Det är riktigt trist att man inte själv kan få bestämma över det recept man lägger in. Hur svårt kan det vara att fråga först om det är ok att ladda upp bilder till andras recept??? Förstår dig att du inte vill lägga in receptet igen. Det hade inte jag heller gjort. Frågan är VARFÖR det inte blev godkänt? Någon godkännare kanske kan svara på det?

  • enAnnan 27 september 2008

    Ja om man tittar på ankiankas recept så förstår man väldigt klart och snart varför det inte blivit godkänt! Annars är ju det mellan henne och den godkännare som gjort det! Nu har jag inte haft något med detta recept att göra, men jag har skickat ett meddelande till henne och sagt att jag kan hjälpa henne och rätta till allt. Tyvärr har jag inte fått något svar.

    Så Smulpajen, det är på gång om medlemmen bara ville svara.

    Dessutom är det oändligt mycket lättare att få hjälp i såna här frågor om man vänder sig till matklubben eller en godkännare, istället för att klaga eller gnälla i en tråd.

  • Smulpajen 27 september 2008

    Skrivet av enAnnan den 27 sep 2008

    Ja om man tittar på ankiankas recept så förstår man väldigt klart och snart varför det inte blivit godkänt! Annars är ju det mellan henne och den godkännare som gjort det! Nu har jag inte haft något med detta recept att göra, men jag har skickat ett meddelande till henne och sagt att jag kan hjälpa henne och rätta till allt. Tyvärr har jag inte fått något svar.

    Så Smulpajen, det är på gång om medlemmen bara ville svara.

    Dessutom är det oändligt mycket lättare att få hjälp i såna här frågor om man vänder sig till matklubben eller en godkännare, istället för att klaga eller gnälla i en tråd.

    Tråkigt att du bara tycker att beröm passar i trådarna. Trodde man fick diskutera vad man ville här....

  • Annras 27 september 2008

    Jag är helt på din linje, enAnnan! Jag har också tittat på ankiankas recept (jag är godkännare, liksom enAnnan) och receptet är ju inlagt en gång tidigare. Det finns alltså två recept med samma namn. Det recept som skickats tillbaka ska inte godkännas. Har det godkänts tidigare, är detta ett misstag.

  • enAnnan 27 september 2008

    Du missförstod mig Smulpajen.

    Jag tycker inte alls att det bara måste vara beröm i trådarna, däremot tycker jag att det ska vara konstruktiv kritik och givetvis får man tycka vad man vill.
    Ang vad man får skriva i trådarna så finns det ju regler om det oxå, när man blir medlem bl a, så de har du ju redan läst och lever upp till.

    Sedan ser man ju ganska snabbt vad som är konstruktiv kritik från medlemmar och vad som är annat. Det märks vilken person man har att göra med, om det händer i fler trådar eller på fler ställen. Om det är sakligt och tydligt eller om man ropar "varg" lite för tidigt.

    Och ja om man vill ha hjälp så bör man vända sig till oss på annat sätt, för det är ju inte alltid säkert att någon ansvarig är inne, då vi har hög trafik på denna sida och inte hinner läsa alla trådar. Men det är klart vill man bara visa missnöje så går det ju bra att skriva här.
    Men ibland är det bättre att fråga, innan man skriker till. För ibland har man fel själv och då visar man bara alla andra vem man är och vad man går för. Och även detta ger ju en bild av människor...

  • 27 september 2008

    Så intressant!
    Tidigare i denna tråd är godkännare inte ansvariga på något sätt för vad de själva godkänner och vad som publiceras här på MK. Nu plötsligen säger samma godkännare "Och ja om man vill ha hjälp så bör man vända sig till oss på annat sätt, för det är ju inte alltid säkert att någon ansvarig är inne"?????

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.