Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Editera recept

  • Guhawi 19 februari 2008

    Hej,
    Idag till middag lagade jag " Tacogratäng med quornfärs" som emelie118 har lagt in. Men först gjorde jag om receptet så att det passade min familj. Det blev en höjdarmiddag!

    Men nu skulle jag vilja editera receptet i min Kokbok så att jag nästa gång, när jag skall tillaga det, kommer ihåg vilka ändringa jag gjort. Är detta möjligt?

    Jag tycker att matklubben är en supersajt och det kommer hela tiden nya förbättringar av min kokbok som jag verkligen uppskattar, TACK!

    //Guhawi

  • evaldo 19 februari 2008

    Visst kan du spara receptet i din kokbok, så brukar jag göra om det är något jag gillar.(Y)

  • farmoringer 19 februari 2008

    Bäst är väl att du skriver ner receptet på nytt så du får in dina ändringar. Så har du skapat ett recept..

  • Guhawi 19 februari 2008

    Skrivet av farmoringer den 19 feb 2008

    Bäst är väl att du skriver ner receptet på nytt så du får in dina ändringar. Så har du skapat ett recept..


    Men nu ville jag inte lusa ner servern med en massa recept som är snarlika.....utan bara göra mina tillägg i ett befintligt, redan nersparat i min kokbok, recept. :D

    Så egentligen är mitt önskemål till vår kära webmaster som är så duktig på alla nyheter som dykt upp i kokboken. (Y)

  • farmoringer 19 februari 2008

    Ja ledningen på matklubben har många önskningar att tillgodose. Hoppas denna blir en av den då...Även jag skulle vilja att man kunde ändra lite hur man ville, när recepten man sparat, väl är i min kokbok..

  • gunillaz6 19 februari 2008

    Skrivet av Guhawi den 19 feb 2008

    Skrivet av farmoringer den 19 feb 2008

    Bäst är väl att du skriver ner receptet på nytt så du får in dina ändringar. Så har du skapat ett recept..


    Men nu ville jag inte lusa ner servern med en massa recept som är snarlika.....utan bara göra mina tillägg i ett befintligt, redan nersparat i min kokbok, recept. :D

    Så egentligen är mitt önskemål till vår kära webmaster som är så duktig på alla nyheter som dykt upp i kokboken. (Y)


    något jag gärna vill göra, små komihåg vid ändringar i ett befintligt recept.
    Sälla webmaster!(Y)

  • Gnagett 5 mars 2008

    ja det hade varit toppen om man kunde skriva in sina ändringar. Jag kladdar ofta ner någon kommentar på mina pappersrecept för att komma ihåg till nästa gång man gör maträtten.

  • The_mama97mia 6 mars 2008

    Också jag önskar plats för "egen kommentar" på redan sparade recept i min kokbok. :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.