Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

En liten tanke ang. "söka recept"

  • LillaJa 31 januari 2008

    Har testat...hur bra som helst...Tack! (Y)(Y)

  • gittan47 8 februari 2008

    Jag skulle vilja att flera ger sina betyg på de maträtter som de plockar så man får veta vad annra tycker om recepten man lägger in:D Jag skriver in för varje recept som jag har provat.(Y)

  • lennali 8 februari 2008

    Skrivet av gittan47 den 8 feb 2008

    Jag skulle vilja att flera ger sina betyg på de maträtter som de plockar så man får veta vad annra tycker om recepten man lägger in:D Jag skriver in för varje recept som jag har provat.(Y)


    Jag ger betyg och kommentar när jag har tillagat någon annan medlems recept, MEN jag tror att var och varannan här på matklubben har laddat ner så många recept, så det tar nog ett bra tag innan allt är prov lagat, så är det för mig i allafall, och mer och mer sparar jag varje dag, undrar hur mycket min kokboken orkar ta emot :o. Men det finns ju så mycket gott här.(Y)
    Lena :D

  • irrevirre 8 februari 2008

    Ja, det är otroligt!
    Och nått som jag ser fram emot är "inköpslistan"
    Har sett att det förbereds för fullt (såg det undrer veckomeny)

    En stor eloge till er bakom Matklubben med Mikael Lind i spetsen.
    Vilket jobb ni lägger ner!!! KRAM på er!

  • farmoringer 5 mars 2008

    Men jag tycker det är tråkigt när nån bara betygsätter och inte skriver en kommentar också. Kommentarer är alltid roligt att få läsa...Tycker jag..(Y)

  • camillaf14 5 mars 2008

    Fantastiskt jobb ni gör, allt från ledningen till er som godkänner recepten!
    Alla tillsammans ser vi till att matklubben.se lever och frodas. Alltid så kul att komma in hit (Y)

  • stinta 26 april 2008

    En liten äldre tråd men vill ändå ta upp den till ytan igen. Jag tycker att alla som hjälper till på denna matklubb är helt suveräna. Man frågar nåt och får genast svar(Y)(Y) Jag är en av dom som har nallat en massa recept men jag har inte ens hunnit avnjutat en tredjedel, men NÄR jag gör det så kommenterar jag recepten. Och det är ju klart att man blir glad om ens eget recept har fått en kommentar åxå:)
    Jag vill ännu en gång tacka alla trevliga, hjälpsamma människor på denns klubb.
    Ha en trevlig helg på er allesammans(Y) (Y)

  • busan37 26 april 2008

    Det var smidigt (Y)

  • Gnagett 26 april 2008

    (Y)(Y) för en superbra funktion.
    Och jag tror det är som lennali skriver, iaf stämmer det med mig, man sparar så många recept att det tar ett tag innan man gör dem. Det blir ju inte av att göra något nytt varje dag. men försöker att komma ihåg att skriva och/eller betygsätta de nya recept jag provar.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.