Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ett förslag till MK

  • boz1965 14 april 2010

    Daniel och ni andra:

    Skulle ni inte kunna fixa till ett RSS-feed i den nya versionen av MK där man kan få dagens nyinlagda recept som ett feed till sin RSS-läsare?

  • friis 14 april 2010

    Det var en bra idé!

    Maila Matklubben så att dom garanterat får ta det av önskemålet!

  • croxie64 14 april 2010

    Det finns redan RSS både för senast inlagda recept och forumet.
    Åtminstone i slutet av adress raden i Firefox så kan man klicka på en RSS ikon och välja mellan RSS för senaste inlagda recept eller senaste forumtrådarna :)
    Jag följer de senaste recepten på det sättet :)

  • 123Linnea 18 april 2010

    Jag skulle vilja kunna spara recept i mer än en kategori: Jag vill hitta äppelsoppa under min rubrik soppor, men också under rubriken desserter. Och under rubriken Äpplen. Som exempel bara.

    Jag vill inte hitta efterrätter och laxgratäng när jag söker på sallad.

  • popik 19 april 2010

    Skrivet av 123Linnea den 18 apr 2010

    Jag skulle vilja kunna spara recept i mer än en kategori: Jag vill hitta äppelsoppa under min rubrik soppor, men också under rubriken desserter. Och under rubriken Äpplen. Som exempel bara.

    Jag vill inte hitta efterrätter och laxgratäng när jag söker på sallad.


    Jättebra idé. Det har jag saknat också.

  • 123Linnea 19 april 2010

    Skrivet av popik den 19 apr 2010

    Skrivet av 123Linnea den 18 apr 2010

    Jag skulle vilja kunna spara recept i mer än en kategori: Jag vill hitta äppelsoppa under min rubrik soppor, men också under rubriken desserter. Och under rubriken Äpplen. Som exempel bara.

    Jag vill inte hitta efterrätter och laxgratäng när jag söker på sallad.


    Jättebra idé. Det har jag saknat också.

    Vill bara förtydliga lite - följande mening hör inte ihop med var man sparar. Det är för att beklaga mig över svårigheten att söka på den här hemsidan, utan att få upp flera tusen recept, varav minst hälften irrelevanta! >Jag vill inte hitta efterrätter och laxgratäng när jag söker på sallad.<[/

  • frucaos 19 april 2010

    123L - det har jag efterlyst tidigare, tycker också att det borde vara möjligt att spara på fler ställen i sin egen kokbok! Vissa saker är nästan besvärliga att bara placera i en kategori! Jag hittar inte själv efteråt ...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.