Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Godkända recept

  • karin1978 27 november 2007

    hur lång tid ska det ta innan recepten blir godkända egentligen????????
    Är mer än 48 timmar sen jag la in mina första recept :@ :@

  • Jessika 27 november 2007

    Precis som andra svarat i alla andra trådar där frågan kommit upp.......Just nu har det tagit lite tid eftersom det kommer in så mycket recept. Normalt tar det ca 1 dygn.:)

  • jessicaalm 27 november 2007

    jag har fortfarande recept som inte är godkänd än på min sida och det är snart två veckor sedan jag la in de:@

  • Lind 27 november 2007

    Vad heter dessa recept jessicaalm så kan jag kolla upp det!?

    // Mikael

  • jessicaalm 27 november 2007

    olika safter + köttmarinader / pasta det är ca 5/6 recept. Mvh jessica

  • 27 november 2007

    Även jag har recept som är över två, snarare tre veckor sedan, som inte dykt upp, har skrivit mail direkt till klubben och undrat, men inga svar. Så just nu lägger jag inte in fler

  • Lind 27 november 2007

    Vissa recept blir inte godkända pga att det är något fel i receptet. I dessa fall mailar vi och på pekar felet och ber er redigera recepten innan vi kan publicera dem.

    Har ni fått något sådant mail?

  • jessicaalm 28 november 2007

    Nu har jag redigerat mina recept som inte blev godkända. (Y)

  • 28 november 2007

    Nej, tyvärr har jag inte fått något recept refuserat? Inget mail från er?
    Däremot var det ena receptet, på Paella, långt, och jag har märkt
    när jag skrev inlägg i tråden om lekar till nyår att långa inlägg "bara försvinner". Försökte tre gånger.
    Men det andra receptet jag minns att jag la in vid samma tillfälle,
    mustig höstgryta, var inte långt?

  • anluk 11 december 2007

    Har massor av recept som ännu inte blivit godkända, ej heller fått något mail om det är något fel. Har ni många nya som skall läggas in just nu??? många av mina som jag lagt in är julrecept och det skulle ju vara kul om de kom in innan jul...

  • MaNi 11 december 2007

    Bra att någon tog upp frågan för jag har också undrat.

  • Lind 11 december 2007

    Hejsan!

    Den senaste tiden har det kommit in nästan 200 nya recept om dagen och det gör att det tar lite längre tid för oss att godkänna dem innan de kommer upp på Matklubben.

    Vi ber om ursäkt för det, men det är inte så mycket vi kan göra... Vi jobbar så fort vi kan men just nu är vi för få på Matklubben för att klara av att administrera allt. Hoppas ni har förstående för det och kommer att fortsätta att använda Matklubben! :)

    Ni kan även se alla de icke godkända recepten i eran profil, under "Visa mina recept".

    / Mikael

  • tuden 11 december 2007

    Hej Mikael det är ok för min del bättre sent en aldrig mvh tuden

  • Okänd 11 december 2007

    Hej! Jag håller med tuden:)

  • farmoringer 11 december 2007

    Håller också med. Är väl ingen panik med at få in ett recept. I och med att det blivit ett sånt populärt tillhåll , matklubben,och många skickar in det ser man ju. En del har ju hunnit få in flera hundra recept. Så jag har ingen brådska med att skicka in heller. Bättre att vänta tills stormen lagt sig. :D. Finns ju så mycket annat man kan göra här på sidorna.....(Y)

  • Queenie 11 december 2007

    En sak jag tycker är konstigt. När man söker på recept så sorteras det efter "relevans", jag ändrar till nyaste. När jag går vidare till nästa sida så har det ändrats till "relevans" igen, alltså inte lätt att se alla nya recept. Så här var det inte förut. Tycker det är himla dumt:@

  • Queenie 18 december 2007

    Vissa recept tar ju lite väl lång tid innan de kommer in, jag har ett som jag skrev in den 9/12, alltså 9 dagar sen. Hur många är det som sitter och godkänner recept, det borde nog vara betydligt fler om det tar så många dagar för ett recept att bli godkänt. Jag kan förstå om det tar 1-3 dagar, men nio dagar? Är det nån mer som tycker på samma sätt eller är det nån som vet hur många som sitter och godkänner recept?

  • Lind 18 december 2007

    Hej.

    Eftersom det har varit mycket strul med Matklubben.se's servrar den senaste veckan har vi inte hunnit acceptera alla recept. Vi hoppas kunna komma ikapp och godkänna så många recept vi kan denna vecka.

    Med vänliga hälsningar
    Matklubben-teamet

  • mumsigt 18 december 2007

    Hej!
    Jag är jättenöjd med Matklubben.(Y)
    För min del är det inte så viktigt om recepten kommer in samma dag eller inte..
    Recepten går väl att läsa ändå av andra?Eller har jag missat någonting.
    Jag undrar en annan sak.
    Det här med poängen..leder det till någon vinst eller present??
    Är det bara den som har massor med poang som vinner något ?
    Jag vet ingenting om det här så förlåt om jag är totalt veck:'(
    Jag vill passa på att önska Alla En Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!:):)

  • farmoringer 18 december 2007

    Och är det nåt recept som man tycker är väldigt bråttom att dela med sig utav så skriv den under en tråd i forumet så länge........Men stressa ner er, är ju snart jul.....Var glad att Matklubben finns för oss. Är ju en super klubb......(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.