Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Godkännande av recept

  • The_TL 11 juni 2013

    Jag har nu haft ett recept utlagt i nio dagar, utan att detta blivit godkänt ännu, och detta trots att det står att samtliga recept kommer godkännas inom 72 timmar. Varför tar man så lång tid på sig, innan man avgör huruvida ett recept skall bli godkänt eller ej?

  • anluk 11 juni 2013

    Jag har tidigare varit godkännare och vet att i omgångar är det längre kö, de har säkert bara mycket att göra så håll ut.

  • boz1965 11 juni 2013

    72 timmar är inget löfte, utan snarare en uppskattning av hur lång tid det tar när vi har en normallång receptkö. Just nu är kön längre än normalt och vi godkännare jobbar helt ideellt på vår fritid för att du och andra ska kunna lägga upp korrekta och någorlunda standardiserade recept här på MK. Vi har inte glömt dig, du får bara ha lite tålamod. Har du tid och lust att kavla upp skjortärmarna och hjälpa till att beta av receptkön är det bara att mejla till [email protected]. =)

  • The_TL 11 juni 2013

    Hehehe tack för era svar! :)
    Det var inte alls min mening att låta negativ, utan jag undrade bara rent allmänt.
    Jag kan, gärna, tänka mig att ställa upp som receptmoderator, ifall ni önskar flera sådana. :)
    Med vänliga hälsningar

    TL

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.