Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Gott om dubletter igen

  • Erajscha 15 september 2013

    I går sökte jag på majsmjöl för att se vad mer jag kunde göra än det fröknäcke jag köpte mjölet för. Då upptäckte jag att det ligger minst fem dubletter av receptet till fröknäcke i databasen. De heter aningen annorlunda men receptet är exakt detsamma. Nu minns jag inte exakt men jag tror också att alla var inlagda i år. Vad har hänt? Kollas inte recepten längre?

  • DoctorWho 15 september 2013

    Jag blev nyfiken och kollade recepten. De ÄR likadana eller med SMÅ variationer. Precis sådana variationer som man brukar skriva i kommentarerna till recepten när man ändrat lite i det. Det är konstigt med så många dubbletter.

  • The_mama97mia 24 september 2013

    trist.

  • Anderstam 24 september 2013

    Sökte på Fröknäcke med majsmjöl.
    Fick då upp 3 recept!
    Nr 1 innehåll mest ingredienser.
    Nr 2 innehöll ingen olja.
    Nr 3 inga pumpakärnor.
    Om det bara anses som små differenser så tror jag att hälften av befintliga recept på Mk ska rensas bort.
    Anser inte heller att 3 liknande recept är mängder av recept.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.