Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Inga recept inlagda....

  • Svesse60 8 februari 2009

    Kollade just på de 100 senaste inloggade här på Matklubben. Brukar göra så för att ta del av de inloggades recept. Räknade till att 74 av dessa, inte lagt in ett enda recept...tråkigt tycker jag. :( Vad tycker ni andra?

  • Lena 8 februari 2009

    Jo jag håller med att det är tråkigt:(

  • farmoringer 8 februari 2009

    Men ändå kanske det är så att de vill vara med för att kunna ta del av alla andras smarriga recept. Finns många som aldrig skriver recept men ändå har stort matintresse. Så tråkigt tror jag inte att jag säger. Det finns ju så många medlemmar ändå med massa recept...

  • Svesse60 8 februari 2009

    Jovisst förstår jag att de vill ta del av andras recept, men jag vill gärna ta del av deras. För nog tror jag att de har nåt på lager...:p

  • Okänd 8 februari 2009

    Skrivet av evaste den 8 feb 2009

    Jovisst förstår jag att de vill ta del av andras recept, men jag vill gärna ta del av deras. För nog tror jag att de har nåt på lager...:p


    Samma sak här......Vill ta del av nya recept.....Jag sparar som en hamster.....Både i kokboken och så skriver jag ut massor av recept.

  • anluk 8 februari 2009

    Jag var själv medlem ett bra tag innan jag började lägga in recept. Använde siten för att spara spara spara...

  • Svesse60 8 februari 2009

    Skrivet av anluk den 8 feb 2009

    Jag var själv medlem ett bra tag innan jag började lägga in recept. Använde siten för att spara spara spara...


    Tror att det är många som gör så ... men skulle önska att de också delade med sig av sina receptgömmor. Man kan aldrig få för många recept!!! :D

  • bernit 8 februari 2009

    För mej går det i vågor - ibland sätter jag mej och lägger in flera, andra dagar bara jag surfar runt på sidan och läser andas recept.:p:p

  • farmoringer 8 februari 2009

    Vad jag menar är att det finns så många medlemmar som ändå har en massa recept.
    Jag har då inte hunnit titta över alla recept som finns här på MK. Så att några procent inte lägger in recept, tycker inte jag är tråkigt. Eller spelar ingen roll.
    Men jag håller med alla som skriver att de sparar. Jag sparar för fulla muggar och funderar på när jag ska hinna prova allt. (L) Men det är ett kärt problem..

  • Nilof 8 februari 2009

    Jag har bara 2 recept. Det var de enda som inte fanns redan, så varför lägga in dom andra?
    Har inte provat så mycket innan jag hittade hit. Det har mest varit färdigmat och gamla vanliga recepten som använts. Därför har jag inga fler recept, men tackar så mycket för att ha fått ta del av era.

  • Susette 8 februari 2009

    Jag tycker att så länge det finns så otroooligt med recept så gör det väl inget att inte alla lägger ut så mycket recept. Jag tror att många inte vill ha en oändlig massa recept att hålla ordning på.

    På den tiden (innan dataåldern) klippte man ut så mycket recept som ofta blev liggande i en låda eller i bästa fall i en pärm utan att man ens provade dom.

    Jag tror att när man hittat ett RIKTIGT bra recept så lägger man säkert in det!

  • farmoringer 8 februari 2009

    Och för det mesta när det gäller gamla utklipp så finns det redan här på MK..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.