Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Inköpslistan

  • Marre8 13 oktober 2012

    Jag kan inte hitta inköpslistan. Någon som kan hjälpa mig?

  • farmoringer 13 oktober 2012

    Vid varje recept som du klickat in dig på så står det " Lägg till i inköpslistan" Tror inte det finns på nån annan plats. Men jag är inte helt säker..

  • Marre8 13 oktober 2012

    Jag inser att jag var otydlig. Jag har klickat mig fram till inköpslistan men hur använder/hittar jag den sen? Det kommer fram en ruta där det står att man ska klicka på kundkorgen längst ner på sidan. Kan bara inte hitta den.

  • farmoringer 13 oktober 2012

    Aha...Jo längst ner som sagt, så ser du ju ett litet hus ett brev osv...kundkorgen lyser röd på den raden..Bredvid en kniv och gaffel är den korgen.

  • Marre8 13 oktober 2012

    Tack så hemskt mycket för snabbt svar! Jag loggade in på datorn istället för "paddan" och nu ser jag raden längst ner! =)

  • Bakamkt 27 november 2012

    ...letat till jag blev tokig. Ville ha listan i mobilen, men då verkar det bli till å gå omvägar:(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.