Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Inlägg som försvinner

  • rostok 30 april 2012

    Hej, den senaste tiden har flera av mina inlägg bara försvunnit, till och med meddelanden som jag skickat till personer via matklubben. Är det jag som gör fel eller beror det på något fel här?

  • boz1965 30 april 2012

    Ibland, om man tar för lång tid på sig att skriva ett inlägg eller meddelande så kan det "försvinna" eller inte registreras.

    Det enklaste du kan göra för att undvika detta är att markera hela texten du har skrivit och högerklicka på markeringen. Välj sedan "Kopiera" i listan som kommer upp. På så sätt har du texten kvar i datorns minne en stund (tills du kopierar nåt annat eller stänger av datorn). Skulle texten inte registreras kan du bara klistra in den i skrivfältet och skicka iväg den igen.

    Alternativt kan du skriva din text i Word och klippa och klistra därifrån. Då har du ju dessutom möjligheten att köra en stavningskontroll också. :)

  • Cassiopeya 30 april 2012

    Jag har oxå problem med detta, oftast när jag kommenterar recept. Är inte säker på att det beror på tiden? Ett par minuter måste man väl ha på sig att skriva kommentar? :)

  • boz1965 30 april 2012

    Inte säkert att det är just tiden, men det är iaf det intrycket jag har fått. Men det kan ju i vilket fall som helst vara en god idé att ha en "backup" på det man har skrivit "om-utifall-att"... ;)

  • mulligt 30 april 2012

    Samma händer mej, jag har skrivit possetivt på en hel del recept som jag provat.. men..men... finns inte kvar...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.