Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

kommentarer

  • corvette 18 juni 2009

    Jag undrar om någon vet om man kan spara kommentarer till recept.
    Jag brukar spara och skriva ut flera recept med liknande råvaror
    sen när jag ska välja ur min pärm skulle det vara roligt att kunna läsa kommentarerna runt de olika recepten
    Det är ofta dom som får mig att välja vilket av recepten jag ska ta.
    Visst jag kan alltid gå in på matklubben och läsa kommentarerna i min kokbok men det skulle inte vara dumt om det gick att få med dom även när man skriver ut.

  • Glitterfia 18 juni 2009

    Jag gör såhär:
    När jag skriver ut ett intressant recept så skriver jag för hand på recepten, de kommentarer jag tycker är intressant ex lade till **, tog mindre av **, samt en kort sammanfattning av kommentarerna osv. För mig fungerar det sättet, kanske ett tips som kan funka för dig.

  • Juaqin 13 oktober 2009

    :@
    Patricakyllon säger att jag är gastronomiskt okunnig och personen är allmänt ohyffsad och otrevlig.
    Sådana människor borde stängas av från klubben och man som medlem borde kunna få "blockera" medlemmar som skriver otrevliga saker.
    Jag är både arg och besviken på klubben!

    Jag är inte någon kock, jag är hobbykock och älskar matlagning, håller på med en kokbok.
    (N)

  • boz1965 13 oktober 2009

    Skrivet av Juaqin den 13 okt 2009

    :@
    Patricakyllon säger att jag är gastronomiskt okunnig och personen är allmänt ohyffsad och otrevlig.
    Sådana människor borde stängas av från klubben och man som medlem borde kunna få "blockera" medlemmar som skriver otrevliga saker.
    Jag är både arg och besviken på klubben!

    Jag är inte någon kock, jag är hobbykock och älskar matlagning, håller på med en kokbok.
    (N)


    Den sortens människor ignorerar man bara. Jag orkar, personligen inte ens lägga någon energi på att försöka bemöta dem. I ett par fall har jag visserligen varit inblandad i en s.k. "flame", men då har personen som har angripit mig varit mer än lovligt korkad och jag har dessutom varit på stridshumör vid tillfället. Men, som sagt: Låt dem inte få den glädjen att du går i clinch med dem.

    Lycka till med kokboken. :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.