Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Lägga in recept med bild

  • bocuracao 4 september 2012

    Det har nu hänt flera gånger att jag lägger in ett recept med ett foto, och sedan när jag sparar det så får jag meddelandet att bilden inte är av rätt typ (jpg) trots att den är det. Tyvärr så går hela receptet förlorat och det är bara att börja om igen! Puuuh!
    (Nästa gång jag laddar upp bilden är den OK!)

    Därför föreslår jag att du INTE lägger in någon bild när du skapar receptet. Senare när receptet är sparat, går du tillbaka via editering och lägger till bilden.

    Förhoppningsvis kan webmastern fixa denna bug som har fått mig att ge upp ett antal gånger. Inget kul att behöva skriva in hela receptet en andra gång.

    Bo

  • MagnusClar 4 september 2012

    Tack för tipset, om jag nu hittar på ett riktigt bra recept som inte finns här sedan tidigare så ska jag göra som du skriver! Tack och bock!

  • pihal 4 september 2012

    Detta problem har drabbat mig också fastän jag inte ens har med någon bild. Kommer upp ett meddelande om att bilden jag försökt ladda ner inte är godkänd, fastän jag inte ens har någon bild. Allt man skrivit in försvinner och man får göra om det igen. Har därför trröttnat på att skriva in recept.

  • svengelsk 4 september 2012

    Det har hänt mig också och anledningen var att jag tar för lång tid att skriva receptet. Nu skriver jag receptet i Open Office och kopierar i Matklubben. Sedan dess har det gått bra.

  • Dunadain 5 september 2012

    Kanske nåt för admin att titta på??

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.