Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Långsam sida på matklubben.se?

  • elpatron 13 september 2008

    Hej,
    är det bara jag som upplever att sidan är slö att ladda ibland och tom inte laddar alls emellanåt på flera minuter?
    Har provat på 2 olika datorer nu och samma fenomen.

    mvh

  • farmoringer 13 september 2008

    Är så matklubben är just nu. Bara att relaxa och ta det lugnt...:D

  • zonale 13 september 2008

    Drabbar mig också mer eller mindre regelbundet, tyvärr.

  • tantdrake 13 september 2008

    :D för ovanlighetens skull funkar det finfint hittills för mej ikväll

  • sonja55 13 september 2008

    Hade samma problem i dag på förmidagen när jag skulle in på sidan, händer någon gång då och då (N)(N)

  • LEDIVO 21 september 2008

    Jag har allt för ofta problem och hade uppskattat att ansvariga för sidan skrev om det på startsidan och angav orsak samt plan för bättring(N)

  • Bappi 21 september 2008

    Har varit ovanligt segt och långsamt dessa sista dagar och det är så surt när man söker vissa recept. Är det överbelastning eller vad är det som sker:@

  • elpatron 26 september 2008

    Skrivet av KAROLO den 21 sep 2008

    Jag har allt för ofta problem och hade uppskattat att ansvariga för sidan skrev om det på startsidan och angav orsak samt plan för bättring(N)


    Det hade jag oxo uppskattat. Troligtvis ligger sidan på en redan belastad server, där fler klienter används som slöar ner den.
    Kanske borde uppgraderas?

    Någon ansvarig som kan förklara lite tro? (H)

    mvh

  • jessica1979 2 oktober 2008

    Min är seg på kvällen

  • ankianka 3 oktober 2008

    Min är asseg nu!!!

  • Kaneta 3 oktober 2008

    Matklubben är jätteseg och har varit det länge. Jag har därför nästan tröttnat. Det är tråkigt för jag gillar verkligen Matklubben. Men idag ligger jag hemma och är sjuk så idag skall jag leta recept.

  • tatti 3 oktober 2008

    :( Jag håller med. Seeegt som sirap. Tar lång tid innan sidorna laddas upp. Tråkigt.

  • festmaten 3 oktober 2008

    Jag har fått nyhetsbrevet, hoppas alla ni andra också fått det!
    Där lovar Lind att de skall byta ut servern, sen kommer allt bli supersnabbt!!!
    Den som väntar på något gott.........(Y)

    Krya på dig, Kaneta!

  • kafferasten 3 oktober 2008

    (H) Segt, javisst, men idag fick vi som är medlemmar ett mail om just detta och varför. Jag kan förstå det med så många nya medlemmar varje vecka. Kanonkul att så många vill vara med här.
    Själv har jag inte varit medlem så länge, men verkligen fått respons på det jag lagt in här.
    En sak undrar jag verkligen .. När jag fick mitt nyhetsbrev idag så tyckte jag det var lite konstigt, då jag läste om de mest sparade recepten i veckan. Mitt mailinkast fylls var dag med massor som sparat mitt recept på FLYGANDE LOTTA och det fanns inte med bland de mest sparade.
    Som sagt tycker det är lite märkligt, då de mest sparade inte alls är så många på var och en.
    Hur det här går till vet jag inte, men konstigt är det.
    Ha de gott.. o tack alla som förgyller Matsidan med så många läckra recept på både mat och bakverk.
    Det blir säkert mindre seghet framöver(Y)
    Tjingeling/Pialotta

  • zonale 3 oktober 2008

    Har varken fått mail eller nyhetsbrev?!:(

  • Bowmore 3 oktober 2008

    Saknar oxå Nyhetsbrevet...igen...

  • Lind 3 oktober 2008

    Bara för att ge en liten hint om hur länge ni behöver vänta så uppskattar vi att flytten till nya servrar skall vara klar i slutet av nästa vecka.

    MVH,
    Lind
    Matklubben.se

  • Bowmore 3 oktober 2008

    Äntligen, information som gav någonting.
    Stort tack, Lind (Y)

  • festmaten 3 oktober 2008

    Skrivet av Lind den 3 okt 2008

    Bara för att ge en liten hint om hur länge ni behöver vänta så uppskattar vi att flytten till nya servrar skall vara klar i slutet av nästa vecka.

    MVH,
    Lind
    Matklubben.se


    TACK! detta ser vi alla fram mot(Y)

  • farmoringer 3 oktober 2008

    Jag har heller inte fått något brev. Inte förra veckan och inget idag.....:'(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.