Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Lustigt..............

  • mammis 7 februari 2014

    Har ju en del recept i min kokbok efter alla år....men var sugen på ett recept från min kokbok och ville kolla vem som hade lagt in det............och min stora förvåning blev att det framgick inte vem som hade lagt in det...bara för att det låg sparat i min kokbok....så då måste jag söka det på matklubbens vanliga sök..............jättedåligt för så var det väl inte förut

  • eva23 7 februari 2014

    Håller med att det är dåligt! Upptäckte också det för en tid sedan, trodde det var ett tillfälligt fel, men tydligen inte!

  • irrevirre 8 februari 2014

    Jaha, jag trodde jag var blind. Som jag letat :)

  • kekke46 9 februari 2014

    Tycker det är sämre nu. Förr kunde man se recepten som lagts ut men inte nu :(

  • mammis 10 februari 2014

    Ahh tyvärr så tycker jag också att sidan blivit sämre.....som när man vill se senaste inlagda recept och man bläddrar fram i sidorna....skulle man då gå in på ett recept och sen gå tillbaks igen så hamnar du på första sidan......så öppna i ny flik är det som gäller, men ingen bra lösning
    Sökmotorn fungerar inte heller..söker jag på en viss kategori så får jag upp helt annat....tyvärr

  • mammis 10 februari 2014

    Skrivet av kekke46 den 9 feb 2014

    Tycker det är sämre nu. Förr kunde man se recepten som lagts ut men inte nu :(


    klicka på recept längst upp så kommer du till olika alternativ.....Lista...med bild..eller med video
    där ligger alla senaste recepten....jag väljer alltid lista

  • kekke46 11 februari 2014

    Nu står det sök recept i sökfältet, var borta förut. Du skall ha tack för hjälpen mammis :)

  • SimonTh 12 februari 2014

    Hej!

    Fortsätt gärna att ge kritik! Det är det enda sättet vi kan veta vad vi ska förbättra, och veta vi vad vi kan kolla närmare på. Vi har också noterat att receptskrivaren inte står med när man går in på ett sparat recept. Vi kommer ska försöka återställa det inom en snar framtid!

    Mvh Simon, Matklubben.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.