Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Mail vid spar el kommentar till recept

  • LEDIVO 7 december 2010

    Det finns idag möjlighet få mail från matklubben när någon sparar eller kommenterar recept från egna sidan.
    Det blir många mail i brevlådan, så jag önskar det fanns möjlighet få välja att få mail endast när någon kommenterar recept för det tycker jag är intressant och värdefull information.

  • amoz 7 december 2010

    Oh jag som tycker det är så kul att se hur många och vilka som vill spara mina recept.(Y)\o/

  • LEDIVO 7 december 2010

    Skrivet av amoz den 7 dec 2010

    Oh jag som tycker det är så kul att se hur många och vilka som vill spara mina recept.(Y)\o/

    Ja, jag håller med dig. Det är så klart jätteroligt att många sparar och förhoppningsvis för glädje av recepten, men som sagt maillådan blir väldigt full.

  • amoz 7 december 2010

    Skrivet av KAROLO den 7 dec 2010

    Skrivet av amoz den 7 dec 2010

    Oh jag som tycker det är så kul att se hur många och vilka som vill spara mina recept.(Y)\o/

    Ja, jag håller med dig. Det är så klart jätteroligt att många sparar och förhoppningsvis för glädje av recepten, men som sagt maillådan blir väldigt full.




    Nu får jag inte så många mail i övrigt men jag kan tänka mig att för de som har mailen som typ "arbetsredskap" så kan det nog bli så.

  • farmoringer 7 december 2010

    Jag tycker också de är kul att få reda på.
    Det enda jag skulle kunna tänka mig att få ändrat är väl när jag gör min matsedel och lägger in av mina egna recept, även då får jag mail att jag har sparat mitt recept. På nåt sätt tycker man att det skulle kunna läsas av att det är ens egna recet..Man behöver inget mail om det..

  • The_mama97mia 7 december 2010

    Jag får i mailen när ngn sparat och ngn kommenterat. Det tycker jag är kul. Man kan kryssa i en ruta för det valet, tror ni sett det.
    (I´början hade jag mail varje gång ngn kommenterat ngt jag skrivit i en tråd o det blev bara tooo much eftersom jag är rätt aktiv i trådarna... haha.. )

    Om ni har såna här konkreta önskemål så är det bästa att maila direkt till daniely, han går inte in o läser alla trådar. Det kan ju vara ett bra förslag och ngt som är lätt att ågärda.

    mvh Mia

  • LEDIVO 11 december 2010

    Skrivet av mama97mia den 7 dec 2010

    Jag får i mailen när ngn sparat och ngn kommenterat. Det tycker jag är kul. Man kan kryssa i en ruta för det valet, tror ni sett det.
    (I´början hade jag mail varje gång ngn kommenterat ngt jag skrivit i en tråd o det blev bara tooo much eftersom jag är rätt aktiv i trådarna... haha.. )

    Om ni har såna här konkreta önskemål så är det bästa att maila direkt till daniely, han går inte in o läser alla trådar. Det kan ju vara ett bra förslag och ngt som är lätt att ågärda.

    mvh Mia

    Tack för tipset. Har skickat ett meddelande till Daniely.
    //KAROLO

  • celice 11 december 2010

    (Y) Jag tycker det är kul att få reda på när någon sparar mina recept

  • daniely 11 december 2010

    Hej!

    Denna funktionen kommer finnas med i nya versionen av Matklubben.

    MvH
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • LEDIVO 12 december 2010

    Skrivet av daniely den 11 dec 2010

    Hej!

    Denna funktionen kommer finnas med i nya versionen av Matklubben.

    MvH
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se


    Utmärkt! Då kan var och välja hur man vill ha det.
    Stort TACK, Daniely!
    //KAROLO

  • Cassiopeya 12 december 2010

    Ser fram emot den nya versionen av MK, ska bli spännande{jump}

  • Okänd 13 december 2010

    Är det nån idé att kommentera ett recept man lagat till då? Själv gillar jag när nån kommenterat mina.
    Vad jag förstår så kommer det väl inte att stå på receptet om vederbörande tagit bort den funktionen.

  • LEDIVO 13 december 2010

    Skrivet av danniella den 13 dec 2010

    Är det nån idé att kommentera ett recept man lagat till då? Själv gillar jag när nån kommenterat mina.
    Vad jag förstår så kommer det väl inte att stå på receptet om vederbörande tagit bort den funktionen.


    Jag är osäker på om du förstått hur jag menar och försöker därför förtydliga:
    Det jag önskat är valfunktion om jag vill ha mail både vid sparande och när någon kommenterar. För min del vill jag jättegärna ha mail när någon kommenterar mina recept, men när någon sparar från mina recepten får jag också mail och då det blir väldigt mycket i mailboxen.
    //KAROLO

  • mmarabou 14 december 2010

    Jag får bara mail när nån kommenterat mina recept, jag får inte mail när nån sparar recepten och så har det varit sen jag gick med i Matklubben för några år sen.

  • daniely 14 december 2010

    Om jag inte missminner mig helt så får man alltid mail när någon kommenterar ens recept, dock så kan man välja om man vill få mail när någon sparar ens recept under profilen.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.