Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Månadens ros

  • Annras 8 januari 2009

    Hurra, äntligen fungerar MK som den ska, snabbt och rätt! En jättebukett rosor till Lind, DanielY och ni andra som jobbar i bakgrunden. Dessutom ett stort tack för informationsrutorna! (L) (L) (L)

  • lennali 8 januari 2009

    Min månadens ros går också till MK och dess personal. (L)

  • systeryster 8 januari 2009

    Vill gärna rosa den som rosas bör och tacka alla positiva människor som gör Matklubben till den trevliga hemsida det är.Har hittat många själsfränder här och ser fram emot de stunder jag får besöka MK(L)
    Hoppas snabbheten håller i sig!:D(Y)

  • festmaten 17 januari 2009

    Ger en ros till MK för att ni lyssnat på alla medlemmar som efterlyst informatiosrutor på första sidan(Y)
    Samt för det nya snitset på nyhetsbreven.

  • segerwitch 20 januari 2009

    :D En stor ros till "kalasmad" som på ett trevligt sätt talar om att det är hon som godkänner
    ett recept, är inte det något att ta efter?(Y)

  • elpatron 6 februari 2009

    Skrivet av Annras den 8 jan 2009

    Hurra, äntligen fungerar MK som den ska, snabbt och rätt! En jättebukett rosor till Lind, DanielY och ni andra som jobbar i bakgrunden. Dessutom ett stort tack för informationsrutorna! (L) (L) (L)


    Utblommade slokande rosor då, för det kan inte varit många minuter sidan va snabb. Den är ju hur seg som helst ännu och har varit så hela dagen i dag iaf........

  • anluk 6 februari 2009

    Sidan är inte seg hos mig iallafall. Tycker den funkar hur bra som helst nu. *Så en ros till MK:s server.

  • LaJefa 6 februari 2009

    Skrivet av elpatron den 6 feb 2009

    Skrivet av Annras den 8 jan 2009

    Hurra, äntligen fungerar MK som den ska, snabbt och rätt! En jättebukett rosor till Lind, DanielY och ni andra som jobbar i bakgrunden. Dessutom ett stort tack för informationsrutorna! (L) (L) (L)


    Utblommade slokande rosor då, för det kan inte varit många minuter sidan va snabb. Den är ju hur seg som helst ännu och har varit så hela dagen i dag iaf........


    Hmmm...glöm inte att du sitter i Spanien o har Telefonica uppkoppling...den e ju för tusan alltid seg...spelar ingen roll var man surfar...vänta och se till du e tillbaka i Sverige...då e den kanske inte så seg längre. Något jag har lärt mig här nere...är tålamod.

  • Dunadain 6 februari 2009

    Nämen ser man på, mr elpatronen är "tillbaka" . Nu vankas det mer spetsfundigheter igen. Ser fram emot dessa (H). På tal om sidan, så funkar den "oftast" bra för mig, så jag misstänker att LaJefa har rätt. Välkommen tillbaka elgordon.

  • elpatron 6 februari 2009

    Skrivet av LaJefa den 6 feb 2009

    Skrivet av elpatron den 6 feb 2009

    Skrivet av Annras den 8 jan 2009

    Hurra, äntligen fungerar MK som den ska, snabbt och rätt! En jättebukett rosor till Lind, DanielY och ni andra som jobbar i bakgrunden. Dessutom ett stort tack för informationsrutorna! (L) (L) (L)


    Utblommade slokande rosor då, för det kan inte varit många minuter sidan va snabb. Den är ju hur seg som helst ännu och har varit så hela dagen i dag iaf........


    Hmmm...glöm inte att du sitter i Spanien o har Telefonica uppkoppling...den e ju för tusan alltid seg...spelar ingen roll var man surfar...vänta och se till du e tillbaka i Sverige...då e den kanske inte så seg längre. Något jag har lärt mig här nere...är tålamod.


    Nja, alla andra sidor funkar bra här utom MK, och jag spelar nätpoker o blir ALDRIG nerkopplad så det ligger nog en cockerspaniel begravd under mossen där man anar ugglorna ;)

    Skrivet av Dunadain den 6 feb 2009

    Nämen ser man på, mr elpatronen är "tillbaka" . Nu vankas det mer spetsfundigheter igen. Ser fram emot dessa (H). På tal om sidan, så funkar den "oftast" bra för mig, så jag misstänker att LaJefa har rätt. Välkommen tillbaka elgordon.


    Tacktack.... men läs det jag svarade LaJefa och se om du kan ge ett bra svar då. Varför bara MK-sidan är seg. Hehe


    Vill samtidigt passa på att ge LaJefa en ros för att hon är en himla snäll människa och väldigt hjälpsam :)

  • Dunadain 6 februari 2009

    Laggar det för dig just nu när du skriver? för jag sitter här, och det laggar inte för tillfället i alla fall. Man kan ju undra om sidan använder sig av nåt tillbehörsprogram, eller javascript el.dyl som kan störa hastigheten.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.