Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Meddelande om att någon sparat recept

  • pijaja 18 november 2007

    Min mail bombarderas av meddelanden om att den och den har sparat av mina recept på Matklubben. Hur gör jag för att ta bort den funktionen? Det borde räcka att jag ser hur många som sparat dem när jag väl loggat in här.
    Jag vill inte ha alla dessa meddelanden!!!
    Det blir svårt att sålla ut de mail som jag verkligen behöver läsa!

  • pijaja 18 november 2007

    Ooops! Jag såg nu att det var fler som tagit upp den frågan......

  • Okänd 18 november 2007

    Hej.Här kommer svar från en till som bombarderas av mail.Det blir lite trist att rensa massor av onödiga mail varje dag.Håller med dig till punkt och pricka.Ha det bra.

  • MrsC 18 november 2007

    Titta längst ner på sidan under textrutan.
    Där kan du ticka i rutan om du vill ha svar eller inte.








    Meddela mig vid svar på detta inlägg, via epost

  • anluk 18 november 2007

    Jo här kan man ju välja om man vill ha svar, men inte när någon sparat ens recept och det är väldans irriterande:@ Men tydligen var det på gång att man skulle kunna ändra på det. Hoppas snart

  • Okänd 18 november 2007

    Tack pijaja för att du ställde frågan och tack till er som svarat.Nu ska jag fixa till det.

  • e_p_a2000 18 november 2007

    I de flesta mailprogram så kan man ställa in vart mailen skall hamna. Tex. så kan alla mail som innehåller raden Ditt recept sparades av .... hamna i papperskorgen direkt. Dessa funktioner finns under fliken skapa regler för.

  • e_p_a2000 21 november 2007

    Skrivet av pijaja den 18 nov 2007

    Min mail bombarderas av meddelanden om att den och den har sparat av mina recept på Matklubben. Hur gör jag för att ta bort den funktionen? Det borde räcka att jag ser hur många som sparat dem när jag väl loggat in här.
    Jag vill inte ha alla dessa meddelanden!!!
    Det blir svårt att sålla ut de mail som jag verkligen behöver läsa!



    Hittade det!!

    Om du går in på din profilsida och trycker på den grå knappen "redigera profilen" Längst ner på den sidan du får upp så finns det en klickbar ruta där du kan välja om du vill ha mail när någon sparar dina recept

  • kajsa36 21 november 2007

    Skrivet av e_p_a2000 den 21 nov 2007

    Skrivet av pijaja den 18 nov 2007

    Min mail bombarderas av meddelanden om att den och den har sparat av mina recept på Matklubben. Hur gör jag för att ta bort den funktionen? Det borde räcka att jag ser hur många som sparat dem när jag väl loggat in här.
    Jag vill inte ha alla dessa meddelanden!!!
    Det blir svårt att sålla ut de mail som jag verkligen behöver läsa!



    Hittade det!!

    Om du går in på din profilsida och trycker på den grå knappen "redigera profilen" Längst ner på den sidan du får upp så finns det en klickbar ruta där du kan välja om du vill ha mail när någon sparar dina recept
    tackar för hjälpen har haft samma problem.... mvh:p

  • anluk 21 november 2007

    Tjoho nu behöver man inte bli bombaderad av mail om det!!!!!!!!!!

  • Okänd 21 november 2007

    (Y)(Y)(Y)Jippie, nu slipper man alla de onödiga mailen.Tack e p a2000 för din hjälp.

  • bolla85 21 november 2007

    håller fullständig med får radera en20mail om dagen

  • Okänd 22 november 2007

    Hjäääälp.Jag har tagit bort bocken i rutan om att få dessa mail ang:Ditt recept är sparat av anv.
    Men det fortsätter komma ändå.Har raderat 38 st idag,sucksuck.Snälla hur gör jag????

  • anluk 22 november 2007

    Jag lyckades. Har inte fått enda sånt mail idag. Jippi!(Y):D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.