Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Medlemsbreven och ingen förklaring från MK?!?!

  • Bappi 24 maj 2010

    Jag har varit medlem ganska så länge i MK och från början så fungerade det med att läsa medlemsbreven, men inte nu ...

    Jag klickar hit och jag klickar dit men det går inte att läsa om de mest populära recepten eller annat som är intressant.

    2 ggr har jag mejlat till Matklubben och än har jag inga svar fått?!?!

    Jag vill också kunna klicka mig in för att se allt gott som medlemsbrevet vill visa oss!

    Förr fungerade det men inte det sista året!!!!!

    Någon mera som har samma problem?

    /kram Bappi

  • monicadanell 24 maj 2010

    Jag får inte nyhetsbreven längre vet inte varför
    jag har mejlat till mk men dom svarar inte
    monica

  • Bappi 24 maj 2010

    Det är dålig stil att inte få svar på sina mejl ... är dom inte rädda om oss längre???????

    Jag får nyhetsbrev men kan inte läsa dem och du får inga alls!!!!!

    Någon mera som har problem?
    /kram Bappi

  • Ulrika91 24 maj 2010

    Jag gjorde en tråd för en månad sen om detta problemet. Jag mailade dem. Inget svar. Jag har inte fått nyhetsbrev på flera månader och jag har aldrig bett om att inte få dem skickade längre.

  • Okänd 24 maj 2010

    Samma här...har inte fått de på flera månader.....trist.

  • boz1965 24 maj 2010

    Tror inte att detta beror på att MK har slutat skicka mejl till er eller att de skickar ut oläsliga mejl.

    Har ni kollat i skräpmejlsmappen om breven ligger där? Vissa mejlleverantörer sorterar bort mejl med reklaminnehåll automatiskt och lägger dem i skräpmejlen. Somliga (exempelvis Hotmail) t.o.m. blockerar vissa avsändare helt, som de menar skickar mycket skräppost.

    Vad gäller länkar som inte går att klicka på så blockerar många mejlleverantörer länkar i mejl som du inte har lagt till bland pålitliga avsändare. Kolla i så fall dina inställningar i mejlen.

  • daniely 24 maj 2010

    Hej på er,

    Ulrika91 och monicadanell, ni har båda tryckt på "Rapportera som spam" knappen på Matklubbens nyhetsbrev på hotmail, detta är anledningen till att ni inte får nyhetsbrev av oss.

    Bappi, dig har jag tyvärr inget svar på, gissningsvis filtrerar telia bort våra nyhetsbrev av någon anledning.

    Liliane, har du kontrollerat din spammapp? I och med att Ulrika91, monicadanell och många fler som har hotmail rapporterar våra nyhetsbrev som spam kan det blockas helt eller hamna direkt i spamkorgen om man använder hotmail.

    Vi har sedan 3 år tillbaka avrådit folk att använda hotmail om man verkligen vill ha våra nyhetsbrev.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • lena4 24 maj 2010

    Jag har hotmail och har alltid fått medlemsbreven.
    Inga problem här.

  • lena01 24 maj 2010

    Jag har hotmail och jag får medlemsbreven.

  • Bappi 26 maj 2010

    Skrivet av daniely den 24 maj 2010

    Hej på er,

    Ulrika91 och monicadanell, ni har båda tryckt på "Rapportera som spam" knappen på Matklubbens nyhetsbrev på hotmail, detta är anledningen till att ni inte får nyhetsbrev av oss.

    Bappi, dig har jag tyvärr inget svar på, gissningsvis filtrerar telia bort våra nyhetsbrev av någon anledning.

    Liliane, har du kontrollerat din spammapp? I och med att Ulrika91, monicadanell och många fler som har hotmail rapporterar våra nyhetsbrev som spam kan det blockas helt eller hamna direkt i spamkorgen om man använder hotmail.

    Vi har sedan 3 år tillbaka avrådit folk att använda hotmail om man verkligen vill ha våra nyhetsbrev.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se


    Jag får nyhetsbreven och ser allt men det går inte att klicka sig vidare och in i recepten hur jag än gör?!?!

    /kram Bappi

  • Okänd 26 maj 2010

    Nu gör jag mig dum och frågar vad en spammapp är för nåt? Är ju inte så kunnig{dont-know}

  • idea_ 26 maj 2010

    Skrivet av Liliane den 26 maj 2010

    Nu gör jag mig dum och frågar vad en spammapp är för nåt? Är ju inte så kunnig{dont-know}


    Spammapp är även känd som skräppost (heter den i alla fall på mina e-post program.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.