Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny bakgrund? :)

  • Prima 30 april 2008

    Känns som att det kanske är dags för en ny bakgrund på vår eminenta sajt Matklubben, snöstjärnorna känns låååååångt borta!! :p


    Bara en liten tanke! :)

  • monac 30 april 2008

    denn tanken har jag haft länge...men tänkte att "jag är inte den som ska verka petig"...ha ha!:)

  • Kicki8 30 april 2008

    Tycker de är söta och lite neutrala,en "lugn" bakgrund som ej stjäl uppmärksamheten, men nu har jag inte varit med så länge.:)

    Ändrar ni får de gärna komma tillbaka till vintern.(Y)

  • Ingan 30 april 2008

    Har inte ens tänkt på det,så fokuserad på vad jag ska läsa.....(Y)

  • Prima 30 april 2008

    Skrivet av monac den 30 apr 2008

    denn tanken har jag haft länge...men tänkte att "jag är inte den som ska verka petig"...ha ha!:)


    har oxå tänkt den tanken länge, men så bor jag i skåne med. :p

    Denna vintern har vi inte haft nån vinter alls... snöstjärnorna bara retades med mej i vintras... nu vill jag ha vår på riktigt!! :D

  • Prima 30 april 2008

    Skrivet av Kicki8 den 30 apr 2008

    Tycker de är söta och lite neutrala,en "lugn" bakgrund som ej stjäl uppmärksamheten, men nu har jag inte varit med så länge.:)

    Ändrar ni får de gärna komma tillbaka till vintern.(Y)


    Håller med om allt. Lugnt och behagligt... men som sagt, jag vill ha nåt vårigare nu :)

  • Prima 30 april 2008

    Skrivet av Ingan den 30 apr 2008

    Har inte ens tänkt på det,så fokuserad på vad jag ska läsa.....(Y)


    Hihi, du menar inte att du är "matklubben-beroende"!? Som jag alltså, bara måste hit varje dag... Hade jag inte haft en så attans slö laptop hade jag säkert aldrig upptäckt snöstjärnorna och inte sagt ett pip om dom... hihi!

  • Kicki8 30 april 2008

    Klart jag måste hit nästan varje dag.(L)Tv har inga bra programm längre:D Sambon undrar vad som är så intressant
    Har äntligen bredband och hyfsat ny dator så här går det oftast "tokfort":D:D:D

  • NewDown 1 maj 2008

    Skrivet av glaca den 30 apr 2008


    Hihi, du menar inte att du är "matklubben-beroende"!? Som jag alltså, bara måste hit varje dag... Hade jag inte haft en så attans slö laptop hade jag säkert aldrig upptäckt snöstjärnorna och inte sagt ett pip om dom... hihi!


    Beroende.. ja det är inte svårt att bli på denna sajt!
    Jag har alltid pikat min man för att han suttit så länge vid datorn om kvällarna, men nu är det jag som har tagit över den rollen och blir tokig innimbords om jag inte har möjlighet att sätta mig vid datorn och kolla runt på matblubben.:D:D(L)(Y)(Y)

  • MammaIrene 1 maj 2008

    Kanske lite vårblommor i bakgrunden vore mer passande nu, eller sommar prästkragar mot en mörkblå bakgrundm, det vore väl snyggt Lind???

  • Heisjo 1 maj 2008

    Absolut(Y)(Y)

    Lite mer sommar och vår känsla hade varit på sin plats:)

  • Yasmiin 1 maj 2008

    jo, snöflingorna känns inte så aktuellt längre :p

  • farmoringer 3 maj 2008

    Och jag som aldrig ens tänkt på vad det är för bakgrund... Så olika vi är, hör ni...:p

  • tulipan 3 maj 2008

    Den tanken om snöstjärnorna har inte ens slagit mig. Är så fokuserad på allt det andra så jag har inte ens tänkt på vilken bakgrund det är. ALLTSÅ så måste det vara den perfekta bakgrunden :-P

  • marwis 3 maj 2008

    Varför inte några diskreta och "lugna " solar istället:p

  • Bowmore 4 maj 2008

    Bakgrund??? Ska det vara en ordvits då, eller?

  • Lindanemon 4 maj 2008

    Skrivet av Bowmore den 4 maj 2008

    Bakgrund??? Ska det vara en ordvits då, eller?


    :D:D:)

  • lennali 4 maj 2008

    Ja, jag har då inte en endaste snöfinga som bakgrund. :o
    Kan det bero på att vi har drygt 20 plusgrader ute här i östra Norrbotten och att flingorna helt automatiskt har lagt av pga av värmen. :p
    Svettigt värre ska jag säga, men klagar absolut inte. (Y)

    Eller så har jag en skit dator som inte orkar klämma fram några flingor, men jag vill inte ha några, har fått nog av den varan, ser hellre några fina sommarblommor.

  • lennali 4 maj 2008

    Skrivet av lennali den 4 maj 2008

    Ja, jag har då inte en endaste snöfinga som bakgrund. :o
    Kan det bero på att vi har drygt 20 plusgrader ute här i östra Norrbotten och att flingorna helt automatiskt har lagt av pga av värmen. :p
    Svettigt värre ska jag säga, men klagar absolut inte. (Y)

    Eller så har jag en skit dator som inte orkar klämma fram några flingor, men jag vill inte ha några, har fått nog av den varan, ser hellre några fina sommarblommor.


    Ska inte vara snöfinga, ska vara snöflinga. Fingrarna är nog morgon svullna fortfarande.

  • Glitterfia 4 maj 2008

    Jag ser inget behov av ny bakgrund :D
    Tycker den med snöflingorna är lugn och skön för ögat och lite av ett signum för matklubben. Men i och för sig, jag är ju ny här på matklubben sedan snart 2 månader.
    Det är ju i alla fall inte bakgrunden jag tittar på när jag är här :p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.