Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben lanserad!

  • zudette 21 augusti 2008

    Av det lilla jag sett är det bara (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

    Det jag saknat mest verkar nu finnas!

    (Y) Spara trådar

    och

    (Y) Kommentera och betygsätta direkt från kokboken!

    TOPPEN!!!!

  • camillaf14 21 augusti 2008

    Jag tycker det blev kanonbra och ändå har jag inte hunnit testa och kolla in allt ännu. (Y) (Y) (Y) (Y)

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    Att kunna spara trådarna är såååå bra!!(Y)(Y)(Y)(Y)

  • PinkLadie 21 augusti 2008

    Många fiffiga finesser - hurra! :D
    Men varför står det "antal visningar" på ett recept? är inte det ganska onödigt, eller?

  • Queenie 21 augusti 2008

    Funkar inte att skriva in recept, har försökt två gånger nu, när jag trycker på spara-knappen så hamnar jag istället på "lägg in recept" och allt man skrivit är ju borta då.

    :(

  • Bappi 21 augusti 2008

    :'( Är det någon mer än jag som har blivit bestulen på ett recept med nya inläggningen?
    Dessutom har jag försökt att lägga in nytt recept 2 ggr men det finns ingenstans?!?!

  • Queenie 21 augusti 2008

    Samma sak här. Dessutom bland mina recept, om jag vill ändra sorteringen och exempelvis titta på "nyaste" så funkar inte det heller. Du kan bara välja att sortera a-ö.

  • grill 21 augusti 2008

    Nyaste receptet fungera här...

  • Bappi 21 augusti 2008

    :oFörresten vad är det som är så bra?
    Än har jag inte hittat någon skillnad mer än att man kommer direkt till tråden om ex. husmanskost?!?! Jag som trodde att det var ett speciellt fack för det, men ack vad jag bedrog mig:D

  • MammaIrene 21 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 21 aug 2008

    Skrivet av marielotta den 21 aug 2008

    Hej allihop,
    om ni nu tycker att saker är negativa, så är det bra om ni berättar vad så att de kan få en chans att rätta till det. Att bara säga att det har blivit sämre är inte konstruktivt och gör inte att något blir bättre heller.
    Själv har jag inte hunnit titta över allt ännu, och det är alltid lite svårt att vänja sig vid nya saker.

    Jag skulle vilja kunna se vilka användare som är online samtidigt som jag, vill även se vem som är nyfiken och tittar på min presentation/veckomeny mm.
    Återkommer när jag kommer på nåt mer.
    hälsn. Lotta

    Håller med dig i första kapitlet! I det andra så tycker jag också det hade varit trevligt(Y) Men vem vet, kanske kan man det om man kikar runt!



    Håller också med om detta, jag menar alvarligt talat, det är ju itne möjligt att ni så snart har kollat runt o konstaterat att det bara var dåligt allting.
    Ge det en chans, själv har jag inte hunnit titta ordentligt än, det började ju nyss....Men av det jag läst i denna tråden tycker jag det verkar jättebra förändringar o sådant jag gått o väntat på...
    Vet inte om man kan det nu också i o med denna förändringen...men jag hoppas det blir lättare med betyg o komentarer nu så attman inte behöver gå in på peronen i fråga för att ge betyg utan bara kan klcika på receptet man har i sin kokbok, är ju lite omständigt att söka bland recepten hos en som har över 1000 recept..........

  • irrevirre 21 augusti 2008

    Jag har tittat runt lite och tycker väldigt bra i det stora hela. Att ha sina egna kategorier ur kokboken t.ex. Det är nu mycket lättare att ta sig till sina egna recept, veckomatsedel o.s.v.

    Blev också glad att inköpslistan har startat fast den inte riktigt är som jag är van vid på "den andra sidan" Vill gärna kunna få upp den i mobilen t.ex. Och hur kan man lyfta ett recept direkt till listan?
    Det kanske kommer att utvecklas vidare. Det tror jag.

    Men som sagt. I LIKE IT i det stora hela. Bra gjort!!!
    Det finns mer att upptäcka ......

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    En sak jag faktiskt önskat är att kunna redigera i sina inlägg. Det går inte(N) Den funktionen trodde jag absolut skulle komma:'(

  • vitchokladkaka 21 augusti 2008

    tycker att "remsan längst ner med alla funktioner e jobbig den hänger inte riktigt med :(
    detta blev int ebättre bara sämre:'(

  • zudette 21 augusti 2008

    Funderar oxå lite på inköpslistan - är det verkligen så att man inte kan lägga ett recept till inköpslistan direkt från kokboken???? Det verkar som om man bara kan flytta till inköpslistan från receptmakarens sida ...eller har jag missat nåt????

    I övrigt bara (Y)(Y)(Y)

  • festmaten 21 augusti 2008

    Vad kul att det blivit förbättringar(Y)
    t.ex. spara trådar, redigera i recepten.
    men...... fortfarande är lekarna med bland de 20 sista(N) nåja, det kommer väl fler förbättringar så småningom!!!!

  • stepp567 21 augusti 2008

    Ge sidan en chans. Allt är ovant i början.

  • lenajeanette 21 augusti 2008

    Det lilla jag sett, SUPERSNYGGT(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • MatAnders 21 augusti 2008

    Det lilla jag hunnit se verkar helt ok tycker jag förutom det nya typsnittet/storleken på texten i chatten.

  • segerwitch 21 augusti 2008

    Skrivet av Lind den 21 aug 2008

    Efter mycket hårt jobba har vi nu lanserat nya Matklubben.

    Surfa gärna runt och testa alla nya funktioner och inkom gärna med synpunkter eller rappoortera fel till [email protected]

    MVH
    Matklubben personalen



    (Y):DFörst Grattis! men synd att ni glömde, de förhatliga
    poängen,de flesta vil inte ha kvar dom, försök att få bort dem
    Tackar på förhand(Y)

  • festmaten 21 augusti 2008

    såg nu att det blivit nya alternativ när vi skall spara recept också....bra(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.