Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

recept

  • asasto 21 september 2012

    Är det bara jag som tycker det tar väldigt lång tid numera att få ett recept godkänt som man lagt in på matklubben. La in några recept för nån vecka sen och de är inte godkända än och ex. receptet på ingefärssylt borde ju gå snabbt eftersom jag ju inte hittade nån annan sylt gjord på enbart ingefära när jag sökte här på MK så där behöver man ju inte ens jämföra om det är likt nått annat recept eftersom det inte finns nått annat.

  • anluk 21 september 2012

    Vi har en hel del recept i vår kö och därför är väntetiden något längre än vanligt. Vi är ju bara vanliga medlemmar som jobbar helt ideellt med detta på vår fritid och ibland hinnar man mer och ibland mindre.

  • adask330 2 december 2012

    Varför inte bjuda in fler som kan vara moderatorer och godkänna recept? Om sidan växer med medlemmar borde även den ideella administrationen växa proportionellt mot medlemmarna...

    Över två veckor sedan jag la in recept som inte är godkända...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.