Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Reklam Mail

  • rubing 27 juni 2011

    Ni har just fått mig att sluta prenumerere på veckomailen med den idiotiska reklamen for Bingo.

    Tack för mig. Det var fint så länge det varade.

  • matjolin 27 juni 2011

    tråkigt å onödigt, de e en sak med en banner i slutet av veckomailet.. men bara reklam??? NEJ tack!

  • Matklubben 27 juni 2011

    Hej på er!

    Tack för att ni hjälper oss att bli bättre genom att framföra era åsikter. När man driver en så pass stor sajt som Matklubben.se måste det hela tiden göras avvägningar mellan olika inkomstkällor. Får vi inte in några pengar kan inte sajten utvecklas. Vårt mål är – och kommer alltid att vara - att Matklubben.se ska vara helt gratis för våra medlemmar. Då är tyvärr reklam den enda vägen att gå.

    Vi vill givetvis inte att våra medlemmar ska känna obehag när de får ett erbjudande på mejlen. Vi lovar att se över våra rutiner och utvärdera de reaktioner vi fått inför kommande utskick.

    Vänliga hälsningar
    Matklubben.se

  • anluk 27 juni 2011

    Borde ju finnas möjlighet att man iallafall kan klicka i någon ruta att man inte önskar sådana spam-mail som jag kallar det. Blir också lite smått irriterad på sådan reklam:(

  • snuosm 27 juni 2011

    Konstigt, jag har aldrig besvärats av reklammail pga Matklubben. Jag har kanske någon inställning "i burken" som stoppar dom, men i så fall vet jag inte hur det gått till ;)

  • farmoringer 27 juni 2011

    Jag får reklam-mailen men måste medge att jag inte bryr mig. Tar bort det med en gång bara.
    Jag vill ju att Matklubben ska vara gratis även i fortsättningen...

  • The_mama97mia 27 juni 2011

    Nej inte jag heller! I veckomailet ser jag inga reklambanners? Inte för att jag saknar dom men...

    DÄremot - i Facebook har jag varit dum nog att svara på några tävlingar... o jösses man totalt bombad av spam efter det. Nu har jag lärt mig ngt.

  • sikaal 27 juni 2011

    Skrivet av farmoringer den 27 jun 2011

    Jag får reklam-mailen men måste medge att jag inte bryr mig. Tar bort det med en gång bara.
    Jag vill ju att Matklubben ska vara gratis även i fortsättningen...


    Håller med till 100%

  • The_mama97mia 27 juni 2011

    Aha.. det var det där med 100 kr gratis till alla MK... Jag tog bara bort mailet.

  • Molgan 27 juni 2011

    Samma här, tog bara bort det.

  • husmusen88 27 juni 2011

    Har inte fått några spammail? Bara nyheter från mk.

  • irrevirre 27 juni 2011

    Spam får jag inga. Visst retar det lite när man först får stänga en ruta när man går in på MK, men inte värre än jag tål det. Säger som många andra ... Det är väl toppen att MK är gratis och då måste ju pengarna komma någonstans ifrån. Det kostar att driva siten, tänk bara när servrar krånglaro_O

  • kekke46 27 juni 2011

    Samma här, tog också bort mailet

  • MatsS 27 juni 2011

    Jag är besviken och hjärtligt trött på all HETS och frestelser om att alla ska SPELA.

    Kan ni inte hålla er till det ni är bra på.

    En föredetta spelberoende människa kanske lockas att förstöra sin famil och sitt liv för att NI LOCKAR MED GRATIS PENGAR.
    Reklam är helt OK, men inte spel.

    Jag kommer att gå ur maillistan och går inte det lämnar jag Matklubben helt.
    Vänligen
    Mats

  • The_mama97mia 27 juni 2011

    men ursäkta, hur känsliga ska vi vara? Hur är det då med reklam för vin m.m. ?

    Med all respekt för beroendeproblematik av olika slag.

    Om man vill ha veckomail eller icke är fritt val.

  • amoz 27 juni 2011

    Jag förstår inte heller varför man blir så himla upprörd av lite reklam?? Här har vi en kanonsajt som är helt gratis och kan då inte ta detta med lite reklam.
    Alla ni som betalar för att titta på Tv med olika kanaler, hur står ni ut med reklamen där då, undrar man? Jag menar, där betalar vi för att kunna se programmen, men får ändå reklam.

  • kekke46 28 juni 2011

    Håller med amoz (Y) (Y)

  • miabok 29 juni 2011

    Ja, det är bara att klicka bort. Jag har inga problem.

  • DoctorWho 29 juni 2011

    Skrivet av mama97mia den 27 jun 2011

    Aha.. det var det där med 100 kr gratis till alla MK... Jag tog bara bort mailet.

    Jag tänkte inte ens på att det var från MK när jag tog bort det.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.