Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Så bra som denna sida är så skulle jag önska att ...

  • Bappi 4 mars 2008

    Har bara varit med ett kort tag på denna sida och har redan hittat vänner, fina recept plus delat av mig av mina recept allt eftersom. Denna fantastiska sida skulle behöva få massor av publicitet i tidningar och press för här kan man då hitta allt mellan himmel och jord. Hoppas att dom som startade upp denna Matklubb vill bjuda in pressen för att skriva om alla intressen som blir tillgodosedda på denna sida i blandade åldrar. Tack för ordet :D

  • MatAnders 4 mars 2008

    Skrivet av bappi den 4 mar 2008

    Har bara varit med ett kort tag på denna sida och har redan hittat vänner, fina recept plus delat av mig av mina recept allt eftersom. Denna fantastiska sida skulle behöva få massor av publicitet i tidningar och press för här kan man då hitta allt mellan himmel och jord. Hoppas att dom som startade upp denna Matklubb vill bjuda in pressen för att skriva om alla intressen som blir tillgodosedda på denna sida i blandade åldrar. Tack för ordet :D

    Javisst är den syverän trots alla lekar..

  • Okänd 4 mars 2008

    Håller med er.Det första jag gör när jag startar datorn är att skynda mig in på klubben och kolla läget.Vilka underbara människor ni är,hjälpsamma,trevliga,har goda recept mm.
    Det känns gott med så många vänner.(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • bernit 4 mars 2008

    Enkel och rätt på !!!
    Vore synd att förstöra den

    /BÅ :p

  • Bappi 4 mars 2008

    Skrivet av MatAnders den 4 mar 2008

    Skrivet av bappi den 4 mar 2008

    Har bara varit med ett kort tag på denna sida och har redan hittat vänner, fina recept plus delat av mig av mina recept allt eftersom. Denna fantastiska sida skulle behöva få massor av publicitet i tidningar och press för här kan man då hitta allt mellan himmel och jord. Hoppas att dom som startade upp denna Matklubb vill bjuda in pressen för att skriva om alla intressen som blir tillgodosedda på denna sida i blandade åldrar. Tack för ordet :D

    Javisst är den syverän trots alla lekar..

  • Bappi 4 mars 2008

    Skrivet av Liliane den 4 mar 2008

    Håller med er.Det första jag gör när jag startar datorn är att skynda mig in på klubben och kolla läget.Vilka underbara människor ni är,hjälpsamma,trevliga,har goda recept mm.
    Det känns gott med så många vänner.(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • evaldo 4 mars 2008

    Den är jättebra, trots alla onödiga lekar. Skulle räcka med några stycken bara.

  • Lovis 4 mars 2008

    Är ny också och tycker att det är jättebra.
    Studerar för tillfället, böckerna blir åtsidosatta
    på grund av att det är kul med detta istället. Är riktigt glad i mat!

  • farmoringer 4 mars 2008

    Håller med om att denna sida är bra. Kan sitta jättelänge och studera alla recept som finns. Skriva i några trådar som är. Tiden bara går....Men roligt är det och trevligt (Y)(Y)

  • hansdotter 4 mars 2008

    Håller med er alla! Klubben är helt suverän(Y)(Y)(Y)
    Så många goa medlemmar(L)

  • annwin66 4 mars 2008

    Jag håller med er alla har inte heller varit med så länge men det alltid lika roligt att gå in och kika på recept och dela med sig.(Y)

  • tantdrake 4 mars 2008

    (L) härligt folk, recept i massor - både spännande nya och gamla vanliga fast annorlunda än man själv gör, mycket att läsa i trådar och artiklar. Underbart roligt!
    Loggar in flera gånger per dag :p Korpar och lånar recept överallt (L)

    Ni som inte gillar lekar behöver väl för Jösse namn inte klicka in er på dem?!
    Varför haka upp sej på de senaste tjugo trådarna?
    Leta upp de trådar du är intresserad av istället - det finns ju massor att välja på...inte bara de tjugo senaste....
    Läs artiklar!
    Starta egna trådar! Mänskor finns det gott om här - någon hakar på i nästan alla ämnen (Y)

    (H) Njut av denna sajt i cyberrymden istället för att kinka.

  • kattis63 4 mars 2008

    Skrivet av tantdrake den 4 Jag håller med dig(Y):D
    (L) härligt folk, recept i massor - både spännande nya och gamla vanliga fast annorlunda än man själv gör, mycket att läsa i trådar och artiklar. Underbart roligt!
    Loggar in flera gånger per dag :p Korpar och lånar recept överallt (L)

    Ni som inte gillar lekar behöver väl för Jösse namn inte klicka in er på dem?!
    Varför haka upp sej på de senaste tjugo trådarna?
    Leta upp de trådar du är intresserad av istället - det finns ju massor att välja på...inte bara de tjugo senaste....
    Läs artiklar!
    Starta egna trådar! Mänskor finns det gott om här - någon hakar på i nästan alla ämnen (Y)

    (H) Njut av denna sajt i cyberrymden istället för att kinka.

  • tulipan 4 mars 2008

    Håller med Tantdrake. Varför hänga upp sig på alla lekar. Vill man inte vara lekfull så kan man juh titta in i någon tråd som man är intresserad utav. Vi andra som är leksugna så fortsätter.
    Har märkt att under lekens gång när man fått syn på någon grej så har man kommit på att fasiken åxå.. kanske glo efter ett recept som innehåller ... jaaa tex chokladpuffar ... och sen har man helt plötsligt börjat söka recept. Och det har juh kommit när man suttit å lekt med ord... ord som ofta har innehållit godsaker:-) så även om vissa kanske tycker det är barnsligt... så har jag kommit underfum med att jag hittat en massa recept tack vare lekarna som gojrt att jag kommit på vissa ingredienser:-)
    Någon annan som också kommit på sig själv med det?

    Ja ni.. att jag ramlade in här det har jag verkligen inte ångrat.
    Jisses vad jag hoppar in här på morgonen å flera ggr per dag för att kolla runt...

    En stor heder till er alla som startade upp denna sidan. Det har ni gjort bra.
    Bästa sidan på hela cybern:-) för oss bak och matintresserade då iafl*skratt*

    Kram på er alla goa människor som delar med er av alla era mumsiga recept.

  • 4 mars 2008

    Håller med föregående "talare" till 100 % (Y)(Y)

  • Lisabet 4 mars 2008

    Min man var ute och letade efter recept på julköttbullar och tipsade mig om Matklubben. Kollade upp vad det var för något och sedan blev jag fast. Går ut och kollar lite varje dag. Har nästan blivit lite "beroende". Fått många goda recept och tipsat andra om sajten. Ibland är jag med i någon lek, men jag har dragit ned lite grand på det och valt ut bara några stycken. Kul med varierande åldrar, för då kan vi kanske få tips från de yngre och tvärtom. Det känns som att man har fått lite nya "vänner" på avstånd.

  • mariaefors 4 mars 2008

    Jag är också en relativt ny medlem, sen december 2007. Håller fullständigt med alla föregående talare - Matklubben är en otroligt trevlig och inspirerande klubb (Y)!
    Jag loggar också in mig flera gånger per dag. Att surfa runt bland recept och medlemmar kan absorbera mig hur länge som helst :D. Roligt med nya ideer när man själv stagnerat i den vardagliga matslentrianen.

    Dessutom intressant att konstatera att när någon skrivit meddelande/i gästboken har det kunnat visa sig att man har någon gemensam koppling, anknytning eller bekantskap... :)!

  • jas65 4 mars 2008

    Tycker också att matklubben är kanon och att det finns lekar spelar mig ingen roll det är upp till var och en om de vill vara med. För det finns ju andra trådar att läsa om också. Jag saknar bara en chatt sida om det gick att ordna så överträffar denna klubb allt annat jag har funnit om mat på internet.
    Mvh
    Höfta mera
    Anders

  • lennali 4 mars 2008

    Jag är så evigt tacksam att jag den 1 december 2007 satt och knappade och lekte på datorn och hittade till denna underbara sida, blev nyfiken och klickade runt lite grann och blev genast såld.

    Här kan jag skriva in mina egna recept som jag så gärna vill dela med mig av till andra.

    Här kan jag kika på andras recept och bli inspirerad till att pröva nya maträtter. Och här finns så mycket goda recept, så det där med bantningen kan man glömma.

    Här kan jag gå in på en annans medlems kokbok och nyfiket kika på vad dom serverar på middagsbordet och ev. få mig ett tips när jag har total idé torka.

    Här kan jag leka av mig ett tag om jag känner för det, och glömmer ALLTID att kryssa av, så mailen fylls till bristningsgränsen, men vad gör väl det, det går ju att snabb makulera.

    Här kan jag ställa en liten eller stor fråga och innan jag knappt har tryckt på ”sänd” så har jag massor av svar.

    Här kan jag ”prata” med underbara människor om jag känner för det eller bara sitta och läsa alla inlägg, en del lugna, en del hetsiga, en del upprörda, en del otroligt roande, en del personliga. Skicka ett svar om jag känner för det.

    Här kan glädjen slå högt i taket om man får en kommentar/betyg till ett recept, man blir glad bara man ser i mailen att någon har sparat ens recept. Det behövs inte mycket ibland för att man ska bli glad.

    Här kan jag hjälpa (i den mån jag klarar av det) andra medlemmar som behöver hjälp med olika saker, nästa gång kanske det är jag som behöver hjälp.

    Till sist ett tack till gänget på Matklubben.se, ni gör ett otroligt bra arbete, jag vet att vi har en del otroliga önskemål ibland, svåra att lösa så där på minuten. Men ibland har vi enklare önskemål och dom brukar ni fixa rätt så snabbt, ni har överraskat oss med flera bra saker de senaste veckorna, det tackar jag för, men (nu kommer det) det där med veckomenyn och att kunna skriva in ex ”Korv och mos” det väntar MÅNGA på.

    Och till allra allra sist ett stort tack till oss alla medlemmar, för vad vore klubben utan oss medlemmar, sträck på er och känn er stolt.

    Från mig kommer en stor kram till er alla och tack för att ni finns.

  • ikah 5 mars 2008

    Håller med att Matklubben är bäst(L)
    Sen jag blev medlem så har mina kokböker samlat damm:)
    Är mycket roligare att söka recept här när man kan se och läsa vad andra tycker och behöver hjälp med, alltid kan man hjälpa någon(Y)
    Kramar ika(L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.