Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Senast inlagda recept

  • Lilljeppe 25 november 2007

    Hej! Om jag vill se t.ex Amikas resept får jag alltid upp i bokstavsordning. Finns det någonstans jag kan gå för att se de i senaste inlagda ordning? Det är så jobbigt om man måste leta om det finns nya inlagda recept:( Skulle vara lättare om man kunde välja vilken ordning man vill se någon annans recept.(Y)
    /Lilljeppe

  • ThomasP 25 november 2007

    Ja håller med Lilljeppe för när man sparar ned dem vill man inte gå igenom alla recept utan bara de nyaste//Thomas

  • Amika 25 november 2007

    JAg håller med fullständigt. :) Eller bara sätta en markering som bara sitter någon dag eller så framför receptets namn? :)

  • Okänd 25 november 2007

    Jag kan bara hålla med er alla.:)

  • matkul 25 november 2007

    jag håller också med!!!

  • Lena 25 november 2007

    jag håller också med!!:)

  • Lilljeppe 25 november 2007

    Ja, det verkar ju många som ser detta som en svaghet.:( Hoppas det är något som går att ändra på.:D

  • anluk 26 november 2007

    Håller också med alla er andra. Är det någon med många recept så kan det vara lite kämpigt att behöva gå igenom alla igen.:@

  • Lind 26 november 2007

    Nu har vi skapat en funktion som gör att man kan sortera recepten hos en användare. Detta gör du genom att välja sorteringssätt i dropdown-rutan som finns till höger på sidan när du är inne på en användare.

    Hoppas det var detta ni sökte efter och att alla blir nöjda!

    Med vänliga hälsningar,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Lilljeppe 26 november 2007

    Skrivet av Lind den 26 nov 2007

    Nu har vi skapat en funktion som gör att man kan sortera recepten hos en användare. Detta gör du genom att välja sorteringssätt i dropdown-rutan som finns till höger på sidan när du är inne på en användare.

    Hoppas det var detta ni sökte efter och att alla blir nöjda!

    Med vänliga hälsningar,
    Mikael Lind
    Matklubben.se


    Det var precis en sådan funktion som saknades(Y) Tack tack:D

  • anluk 26 november 2007

    Upptäckte detta precis. Kanon(Y):p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.