Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Smartphone-appar???

  • boz1965 21 januari 2012

    Öppen fråga till MK-ledningen.

    När blir smartphone-apparna klara?
    Kokaihop gick om oss som bästa matsajt tack vare sin iFåne-app.
    Ska vi verkligen vara sämre?

  • maxxess 22 januari 2012

    Läste för väldigt länge sedan att det inte skulle bli appar förrens man var klar med en ombyggnad av sajten, men på den fronten har det ju inte hänt något alls på jag vet inte hur länge?! Det är väl flera år sedan något märkbart ändrades på sajten, det är minst sagt lite stiltje på alla fronter.

    Under tiden tänkte jag tipsa om matpriskollens app (endast iPhone än så länge) där man kan få upp alla reklambladserbjudande från sina lokala butiker eller söka bland alla sina butikers extrapriser efter något speciellt. Händig app!
    http://itunes.apple.com/se/app/matpriskollen/id484365728?mt=8

  • jas65 22 januari 2012

    Det många bra appar att ladda ner när det gäller mat.
    Ica
    Tasteline
    Spisa
    Det finns säkert fler är det någon som vet om flera som är gratis?

  • Mistys 22 januari 2012

    Appen Inköpslista brukar jag ha nytta av. Lägger in eftersom saker tar slut och behöver inhandlas. Har alltid telefon med mig och därmed även min inköpslista;) När jag sen handlar kan man radera eftersom i butiken och det gör att jag får allt med mig hem. Är sen något slut i butiken får det ligga kvar i inköpslistan till nästa gång. Har man en papperslapp kastar man ju den oftast när man är klar även om man inte fått allt med sig hem.

  • Kattensmatte 2 februari 2012

    Skrivet av jas65 den 22 jan 2012

    Det många bra appar att ladda ner när det gäller mat.
    Ica
    Tasteline
    Spisa
    Det finns säkert fler är det någon som vet om flera som är gratis?


    Coop och Arla köket är också 2 gratis appar som är bra - jag saknar också en matklubben app för android

  • irrevirre 2 februari 2012

    Skrivet av Misty09 den 22 jan 2012

    Appen Inköpslista brukar jag ha nytta av. Lägger in eftersom saker tar slut och behöver inhandlas. Har alltid telefon med mig och därmed även min inköpslista;) När jag sen handlar kan man radera eftersom i butiken och det gör att jag får allt med mig hem. Är sen något slut i butiken får det ligga kvar i inköpslistan till nästa gång. Har man en papperslapp kastar man ju den oftast när man är klar även om man inte fått allt med sig hem.


    Ja, visst är det smidigt. För oss är det också suveränt att listan även syns i min mans IPhone, så passar det bättre att han handlar så är det smidigt. Detta har verkligen förenklat vårt liv! Och inga lappar man glömmer hemma, toppen?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.