Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Söka i forumet?

  • kvantprick 24 februari 2013

    Jag hittar inte hur man söker i forumet... Är jag blind eller saknas funktionen? Finns det bara en allmän sökfunktion?

  • ingemar75 13 mars 2013

    Jag håller med. när jag t.ex söker fisk lchf kommer som tredje, fjärde, femte objekt kotlett, köttfärs osv. Är det vi som lägger in fel så inte sök fungerar eller är det något fel i sökfunktionen?
    Söker kag på fisk vill jag ju ha fiskprodukter!

  • LenaBE1 14 mars 2013

    Möjligheten att söka bland forumets trådar verkar ha försvunnit med det nya upplägget här i matklubben, det är verkligen synd! (N)
    Det är mycket som har blivit sämre tyvärr. {disapointed}

  • ingemar75 14 mars 2013

    Nja, jag tycker faktiskt att sidan är rätt ok. Vet många som stör sig på reklamen, men tänk då på att vi har ju denna site "gratis" tack vare reklamen, kan jag tänka!

    Det jag (som ovan) tycker är: att antingen är diciplinen totalt kass när vi lägger in recept. eller har inte matklubber.se rätt instrument för att sortera in recepten! Söker jag på fisk vill jag ha fiskrätter och inte en mängd annat!
    Ingemar

  • Anderstam 14 mars 2013

    Skrivet av ingemar75 den 14 mar 2013

    Nja, jag tycker faktiskt att sidan är rätt ok. Vet många som stör sig på reklamen, men tänk då på att vi har ju denna site "gratis" tack vare reklamen, kan jag tänka!

    Det jag (som ovan) tycker är: att antingen är diciplinen totalt kass när vi lägger in recept. eller har inte matklubber.se rätt instrument för att sortera in recepten! Söker jag på fisk vill jag ha fiskrätter och inte en mängd annat!
    Ingemar


    Att du får fler träffar beror på att alla recept som innehåller något av orden visas.
    Sök på fisk LCHF och när sidan visas finns en sortering i övre högra hörnet.
    Välj där exakt match.
    Då kommer bara recept som innehåller båda orden.

  • Anderstam 14 mars 2013

    Skrivet av Anderstam den 14 mar 2013

    Skrivet av ingemar75 den 14 mar 2013

    Nja, jag tycker faktiskt att sidan är rätt ok. Vet många som stör sig på reklamen, men tänk då på att vi har ju denna site "gratis" tack vare reklamen, kan jag tänka!

    Det jag (som ovan) tycker är: att antingen är diciplinen totalt kass när vi lägger in recept. eller har inte matklubber.se rätt instrument för att sortera in recepten! Söker jag på fisk vill jag ha fiskrätter och inte en mängd annat!
    Ingemar


    Att du får fler träffar beror på att alla recept som innehåller något av orden visas.
    Sök på fisk LCHF och när sidan visas finns en sortering i övre högra hörnet.
    Välj där exakt match.
    Då kommer bara recept som innehåller båda orden.


    Glömde skriva att det kan stå 0 träffar.
    Då trycker man på sortering.
    På ditt exempel ger det då 72 träffar.
    Lite bökigt system håller jag med om! {question}

  • ingemar75 14 mars 2013

    Ok, tack för infon! Håller med, inte 100% för en "sökare"!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.