Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tillagningstid i recept saknas

  • maxxess 19 mars 2010

    Det finns fält för $subjekt när man matar in recept, men denna info syns inte när man tittar på recept. (eller så är jag otroligt korkad för jag kan inte hitta tidsåtgång)

    Iaf jag värderar denna info, speciellt vid bakning mm som kan ta allt från 4-48 timmar.

  • The_mama97mia 20 mars 2010

    Det har jag inte tänkt på, men du har rätt, jag matar ju alltid in tidsåtgång när jag skriver in recept, som du säger det kan ju vara allt från ngn minut till timmavis, men när jag nu kollat i recept så ser jag det inte?

  • mulle640 20 mars 2010

    Jag har aldrig lagt in recept så jag vet inte hur den biten funkar. Men jag har kollat runt bland olika recept jag sparat. Och på en del recept syns tillagningstid och på andra inte. På t.ex. havregrynsbröden finns tid med. Kanske ska testa och lägga in ett recept{laugh}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.