Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tyck till!

  • 27 januari 2000

    Här kan du komma med positiv eller negativ kritik! Men du kan också lämna idéer till nya tjänster, artikelförslag eller produkter du vill se i shoppen!Allt för att vi ska kunna göra Matklubben.se bättre för dig som användare!

  • 7 februari 2000

    Hej!Nu är jag äntligen medlem i klubben och ser fram emot alla erbjudanden och tips. Jag ska försöka bidra med några också.Jag tycker att sidorna ser mycket bra ut.Hälsningar Stolpaberga

  • Nekjam 17 april 2012

    Skrivet av johan den 27 jan 2000

    Här kan du komma med positiv eller negativ kritik! Men du kan också lämna idéer till nya tjänster, artikelförslag eller produkter du vill se i shoppen!Allt för att vi ska kunna göra Matklubben.se bättre för dig som användare!

    Skulle vara bra med en omräkningstabell om man vill förstora receptet, kanske upp till 20 portioner eller mer.

  • mamago 7 juni 2012

    Skulle önska att man kunde söka på ett ord i respektives receptsida.
    Exempel: Om jag går in på Mias sida och klickar in mig på en soppa som heter "Grön broccolisoppa", så skulle jag vilja kunna söka på "broccolisoppa" när jag går in på hennes sida nästa gång. Jag har kanske glömt att den heter "Grön ...". Och jag vill ha just Mias broccolisoppa.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.