Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Var blir recepten av??

  • Wombat04 24 augusti 2008

    Nu är jag förvirrad. När man skriver in nya recept och trycker på "Spara detta recept i min kokbok", vart i farao tar de vägen då? Förr hamnade de ju i kategorin "Recept utan grupp" så att man själv kunde sortera in dem. Men den kategorin finns inte kvar vad jag kan se, och där hade jag väl en 50-60 recept när klubben gick över till nya sidan. Inte heller hittar jag de recept jag lagt in de senaste dagarna och sparat. VAR ÄR DE?

    Hjälp!

  • stinta 27 augusti 2008

    Har du hittat igen dom???

  • Wombat04 27 augusti 2008

    Ja, visst har jag det. Det var jag som var trög i vanlig ordning!!! Ibland ser man inte längre än näsan räcker ... :D:D:D

  • dianaj 12 september 2008

    Jag kan inte heller hitta recept. Jag har sökt på kolabakelse flera gånger och kan inte hitta det.

  • anluk 12 september 2008

    Alltså vart hamnar de???? Hittar inte heller dem när jag sparat dem efter att jag lagt in dem. Är jag trög eller??

  • farmoringer 12 september 2008

    Nu när jag ska skriva min meny för nästa vecka och kollar det jag lagt in så finns det inte nåt recept med alls....Spökar det eller? :D

  • farmoringer 12 september 2008

    Aha, man får visst vänta några minuter inna det fastnar...:D :o

  • farmoringer 12 september 2008

    Undras om det bara är jag som har problem med uppdateringen på sidorna nu??

  • anluk 12 september 2008

    Nej jag har också problem.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.