Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Äggfat!

  • Mistys 29 januari 2011

    Min kompis har ett underbart fat till ägghalvor. Skulle så gärna vilja hitta ett liknande. Hennes är relativt nytt (köpt för ca 8-10 år sen) så det är inte antikt. Fatet har urgröpningar ca 12-16 st för ägghalvor, så dom ligger still för garnering och servering. Skulle så gärna vilja ha ett till påskbordet. Vet någon var man kan hitta ett? Har letat , även på Tradera men utan resultat. Vet att detta fat är inköpt i Småland.

  • DoctorWho 29 januari 2011

    Det finns flera olika idag, 29 januari, på tradera. Räknade dock inte hur många ägghalvor det fick plats.

  • Mistys 29 januari 2011

    Ja jag har sett dom. Var kanske lite otydlig med mina önskemål. Det min kompis har är neutralt (blommigt) så man kan ha det även till jul, midsommar eller andra tillfällen. Vill inte ha påskmotiv eller med salt och pepparkar på så det ser ut som en påskprydnad.

    Men tack snälla för ditt svar. Blir så facinerad av alla här på MK som tar av sin tid för andra(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.