Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Allt-i-ett affär i Stockholm

  • AestheticDevil 11 februari 2009

    Jag behöver hitta en bra allt-i-ett affär för matlagning, dock främst för bakning och tillagning av diverse sötsaker (dvs, behöver sugarpaste och dyl) belägen i Stockholm. Helst vill jag ha tag på en affär där jag kan gå in och titta på grejerna innan jag köper dem.

    Kort och gott, vart går halvproffsen och handlar i Stockholm?

  • Gnurf 12 februari 2009

    Jag känner liksom inte till det där Stockholm som hon pratar om....men nu fick din tråd en liten puff uppåt iaf.....:D

  • XYZ 12 februari 2009

    Dekorera mera är det enda jag känner till, har inte varit där än pga lite udda öppettider= tisdagar men en kollega har hittat mycket kul där för barnkalastårtor etc.
    Ligger i Järfälla så nästan Stockholm iallafall.

    http://www.dekoreramera.se/

  • Jessika 12 februari 2009

    Cake and Design i Vallentuna har lite försäljning. Dom har även en webshop. Kolla in deras tårtor!!(Y)

    www.cakedesign.se

  • AestheticDevil 13 februari 2009

    För övriga nyfikna kan jag säga att The English Shop som finns i Söderhallarna (Medborgarplatsen) har en del intressanta och roliga baksaker, formar, massa färger och annat smått och gott.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.