Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

BORDSPLACERINGSKORT

  • 31 oktober 2000

    Hej till alla som läser detta! Anledning till detta inlägg är att min svärfar fyller 50 år på lördag och vi ska ju då så klart fira honom! Och då tänkte jag lägga ner lite extra poäng på just dukningen och då (anser jag) att placeringskort sitter på sin plats!Men jag har inte den bästa fantasin och hittar heller inget i varken böcker eller på nätet och undrar nu då OM DET FINNS NÅGRA BRA PLACERINGSKORTFÖRSLAG!MAILA MER ÄN GÄ[email protected]

  • 1 november 2000

    De finaste är ju de man gör själv. Man kan skriva på stenar som jukänns ganska höstigt och det är billigt, ner en sväng på stranden!Man kan skriva direkt på glasen, det går enkelt bort i disken sen. Köp trähjärtan och måla namnen på. Sådana lite hemmafixade saker är populärt för gästerna att ta med sig hem. Lycka till!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.