Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Glutenfri pasta

  • Ketronya 8 april 2008

    Någon som vet var jag kan hitta glutenfri pasta? Finns det nåt speciellt märke som jag kan leta efter?

  • carissma2 8 april 2008

    Hejsan!
    Jag brukar alltid köpa min glutenfria pasta i våran vanliga ICA affär, dom brukar alltid ha ett bra och stort utbud av glutenfria produkter. Mitt favorit märke när det gäller pasta är för tillfället "Schär"
    som smakar gott och håller ihop som det ska efter kokning :) har haft glutenintolerans sen jag föddes och jag kan konstatera att det blivit mkt gott om bra produkter på marknaden.
    Mvh Susanne

  • Ketronya 8 april 2008

    Okej, tack för hjälpen! Själv är jag inte glutenintolerant men vi ska bjuda på pastasallad på en fest och en av gästerna är det så jag tänkte göra en specialare till henne och veganerna som ockås kommer eftersom hon även är vegan :p

    Det här märket "schär" finns det på Ica?

  • Dorisrecept 8 april 2008

    Här kör vi med Sempers olika pastasorter. Det tycker min dotter är gott.

  • Ketronya 8 april 2008

    Skrivet av Dorisrecept den 8 apr 2008

    Här kör vi med Sempers olika pastasorter. Det tycker min dotter är gott.


    Håller de "ihop" lika bra som vanliga pastasorter? Går det bra att använda i en pastasallad tex?

  • zizzi08 29 april 2008

    Hej Schär är den bästa gluten fri produkten finns på Ica
    cicci

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.