Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kött på internet?

  • asamariah 15 december 2008

    Hallå!

    Jag undrar om någon känner till någon butik på internet som säljer lite lyxigt kött och skickar.
    Tänker att jag skulle hitta någon hjortstek eller liknande att ha till nyår. Bor i en liten stad där utbudet är dåligt.

    Åsa

  • MalinJ 15 december 2008

    Tittade runt och sökte lite, men det verkar vara dåligt utbud. Svensk lantmat (lantmat.se) verkar vara dom som har. Men jag vet att många maxibutiker har sånt kött hemma om ni har en sådan i närheten.

  • markus 15 december 2008

    0647-660554 Rolf Bixo säljer lite exklusivare kött. Vet inte huruvida han skickar, men kolla med honom. Annars får du en dagstur på ca 23 mil enkel... 3,5 mil från Åre. Bixogården(Y)

  • asamariah 15 december 2008

    Ja, helt lätt att hitta mig en stek var det ju inte. Hade för mig att den marknaden skulle vara mycket större faktiskt. Men det är klart att det kanske är svårt att skicka. Har ingen Maxi i närheten men man kanske kan kolla med min lokala handlare om de kan ta hem.

    Hehe, åka till åre kändes ju lite långt. Men jag kanske ska slå en signal och höra om han skickar.

  • Skogsnatt 1 juni 2010

    Skrivet av asamariah den 15 dec 2008

    Hallå!

    Jag undrar om någon känner till någon butik på internet som säljer lite lyxigt kött och skickar.
    Tänker att jag skulle hitta någon hjortstek eller liknande att ha till nyår. Bor i en liten stad där utbudet är dåligt.

    Åsa


    Hej!

    Jag kan sälja och leverera kött till Umeå utan problem. Tillgången är dock begränsad.
    Mail: [email protected]

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.