Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Krossad vitlök i Göteborg

  • vinciqator 5 december 2010

    ICA Maxi på Grafiska vägen har av någon outgrundlig anledning tagit bort de två varianter av krossad vitlök de hade i sitt sortiment. Druvans konserverade i glasburk var en nödlösning, men den danska kylda i en rund plastask var närmast perfekt – finstrimlad, ett minimum av olja och ordentligt sting.

    Någon som sett krossad vitlök i Göteborgsområdet?

  • Bumbis 5 december 2010

    Kyld vet jag inte men Willys har en fryst. Ligger i påsar, samma som dom har dill och persilja och gräslök i.

  • vinciqator 6 december 2010

    Skalade klyftor har jag sett i frysdisken på Willys - men inte krossad. Är det krossad Du sett på Willys?

  • Erajscha 6 december 2010

    Coop har en sort på tub som jag tycker är bra.

  • Bumbis 6 december 2010

    Skrivet av vinciqator den 6 dec 2010

    Skalade klyftor har jag sett i frysdisken på Willys - men inte krossad. Är det krossad Du sett på Willys?



    Krossad eller hackad, vet inte vilket. Mycket möjligt att den även finns i frysen på Maxi men då av ett annat märke.

  • elleave 6 december 2010

    Skrivet av Bumbis den 6 dec 2010

    Skrivet av vinciqator den 6 dec 2010

    Skalade klyftor har jag sett i frysdisken på Willys - men inte krossad. Är det krossad Du sett på Willys?



    Krossad eller hackad, vet inte vilket. Mycket möjligt att den även finns i frysen på Maxi men då av ett annat märke.


    Brukar köpa icas frysta kryddor och jag har för mig att det finns hackad vitlök i samma påsar. (För övrigt har lidl bra torkad krossad vitlök)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.